سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه عرشه آنلاین

تورم بخش مسکن همچنان سریع‌تر از تورم عمومی حرکت خواهد کرد؛ اما به‌طورکلی قرار است تورم کمی آرام بگیرد. مستاجران با کمک سامانه خودنویس می‌توانند بیشتر از پارسال روی گزینه دریافت وام ودیعه مسکن حساب باز کنند سهم مسکن در هزینه‌های ماهیانه خانوار بر اساس آمار‌های رسمی، بین 40 تا 60 درصد برآورده می‌شود. آن‌هایی که مسکن شخصی ندارند و در اصطلاح مستاجر هستند، فشار بیشتری احساس می‌کنند. تورم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک شهر با انتشار تصویری از سرخپوشان به خرید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. بانک شهر با انتشار تصویری از سرخپوشان به خرید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، در معاملات دیروز فرابورس ایران، سهام باشگاه پرسپولیس واگذار شد. در این واگذاری 85 درصد از سهام پرسپولیس را شش بانک کشور خریداری کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت: برخی وزرای کابینه نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) اظهاراتی منفی علیه نقش قطر داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین جلسه دادگاه امیرتتلو برگزار شد و وی بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی کرد. دومین جلسه دادگاه امیرتتلو برگزار شد و وی بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

پس از وقوع عملیات وعده صادق، اکثریت قریب به اتفاق رسانه‌های آمریکایی که از این واکنش قدرتمندانه کشورمان بهت‌زده شده‌اند، سعی در تقویت این تاکتیک رسانه‌ای مخدوش دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه وارد این کشور شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رقابت‌های اسکواش بین‌المللی قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوحه در حال برگزاری است و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

خبرگزاری تسنیم

روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری بین موتورسوارها در مجیدیه شمالی با کشته شدن یک جوان پایان گرفت. درگیری بین موتورسوارها در مجیدیه شمالی با کشته شدن یک جوان پایان گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، این جنایت ساعت 4 عصر شنبه یکم اردیبهشت ماه 1403 رخ داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری عوامل برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» صبح امروزدر اداره کل سازمان صدا و سیما برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت در نشست خبری خود توضیحاتی درباره رتبه بندی معلمان داد. سخنگوی دولت در نشست خبری خود توضیحاتی درباره رتبه بندی معلمان داد. به گزارش عرشه آنلاین، بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت در حوزه آموزش و پرورش، اظهار کرد: رتبه‌بندی معلمان 12 سال بود که تصویب شده بود و هیچ دولتی آن را ایجاد نمی‌کرد اما دولت سیزدهم پیشگام اجرای رتبه‌بندی معلمان شد. حدود 900 هزار معلم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان آخرین دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2026 اعلام شد. زمان آخرین دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2026 اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هنگ کنگ می رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار ارز تهران گویای آن است که نرخ دلار آزاد برای کاهش قیمت‌های بیشتر با حمایت معامله گران روبرو شده است. بررسی های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار ارز تهران گویای آن است که نرخ دلار آزاد برای کاهش قیمت‌های بیشتر با حمایت معامله گران روبرو شده است. بازار ارز و طلای تهران در روز دوشنبه نوسانات چشم‌گیری را تجربه نکرد. پس از گذشت چند هفته نوسانی، روز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی توییت جدیدی درباره برد موشکی ایران منتشر کرد کریمی قدوسی توییت جدیدی درباره برد موشکی ایران منتشر کرد به گزارش عرشه آنلاین، کریمی قدوسی در توئیتی نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش ارتقاء برد موشکی به 12 هزار کیلومتر یک هفته فاصله می‌باشد.

وب‌گاه عصر ایران

‌هلدینگ خلیج فارس به عنوان بزرگترین سرمایه کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت، قرار است منافع نفتی ها را به پای باشگاه استقلال تهران ذبح کند آن هم با خرید مالکیت این باشگاه ضرر ده!

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها گفت: «ماهی‌ها و موجودات آبی دو سد مهم اطراف تهران به‌دلیل ریختن پساب‌های آلوده قابل خوردن نیستند.» یک کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها گفت: «ماهی‌ها و موجودات آبی دو سد مهم اطراف تهران به‌دلیل ریختن پساب‌های آلوده قابل خوردن نیستند.»