پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

خبرگزاری تسنیم

شنیدن خبر برگزاری اجلاس بین المللی ایران و آفریقا و ایران اکسپو 2024، با حضور 2300 تاجر خارجی آن هم پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل از شگفتی های این روزها و نشان دهنده امنیت بالای سرمایه گذاری در کشور ماست و شیرینی پیروزی وعده صادق را دوچندان کرد.

خبرگزاری تسنیم

حریفان دو ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در رقابت‌های اسمش عربستان مشخص شدند.

وب‌گاه عصر ایران

دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه در گزارشی خواستار تحقیقات بین‌المللی در خصوص احتمال استفاده اسرائیل از سلاح‌های «گرمافشاری» (ترموباریک) در غزه شد؛ بمب‌های که موجب تبخیر یا ذوب شدن پیکر افراد می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حزب‌الله لبنان امروز (سه‌شنبه) از شلیک موشک‌های هدایت شونده به منطقه اشغالی «المطله» و انهدام یک تانک مرکاوا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سازمان حقوق بشری از احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های حرارتی در غزه و تبخیر و ذوب کردن اجساد خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

ایتامار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: نتانیاهو به من قول داد داد که اسرائیل وارد رفح خواهد شد و جنگ پایان نمی‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو به من قول داد که به رفح حمله کند و جنگ پایان نمی‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه امروز (سه شنبه) اعلام کرد که «متین گوراک» رئیس ستاد مشترک این کشور با «اسامه عسکر» همتای مصری خود درباره ساخت کارخانه های اسلحه سازی در مصر گفت وگو کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از پرتاب چند موشک از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی این کشور 6 موشک دوربرد موسوم به «اتکمز» ساخت آمریکا و 2 بمب هوایی هدایت‌شونده «هامر» که اوکراین در 24 ساعت گذشته پرتاب کرده بود را سرنگون کرده است.

وب‌گاه فرارو

براساس این هشدار هواشناسی، از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان دانشگاه «بیرزیت» در رام‌الله سفیر آلمان را در اعتراض به موضعگیری برلین درباره جنگ علیه غزه بیرون کردند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله آمریکایی تایم: به کار بزرگی که من انجام دادم فکر کنید. هرگز چنین اتفاقی (عملیات طوفان الاقصی) رخ نمی‌داد. هرگز چنین چیزی رخ نمی‌داد. حماس هیچ پولی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان سعودی در حال برنامه‌ریزی برای تقویت صنعت مهمان‌نوازی خود با ساخت 320 هزار اتاق هتل جدید تا سال 2030 است.