پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس بدهی سنگینی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 42,400,000 (چهل و دو میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.23 درصدی داشته است. قیمت دلار هم بدون تغییر بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه همشهری در مطلبی به انتقاد از نقش سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران پرداخت. روزنامه همشهری در مطلبی به انتقاد از نقش سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران پرداخت. به گزارش عرشه آنلاین، روزنامه همشهری در یادداشتی به انتقاد از سریال «افعی تهران» و آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در این سریال پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای، امروز به 44,038 (چهل و چهار هزار و سی و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ورود با استفاده از Passkey بالاخره به نسخه آیفون واتس‌اپ آمد و چندین قابلیت جدید هم به نسخه آزمایشی اندروید اضافه شده است. واتس‌اپ در هفته‌های اخیر روی افزودن امکانات و قابلیت‌های متعددی تمرکز کرده است که از جمله آنها می‌توان به فیلتر‌های ساماندهی چت‌ها و پشتیبانی از سایر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام اشاره کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد که ویژگی جدیدی برای ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره کردن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,539,200 (سه میلیون و پانصد و سی و نه هزار و دویست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.25 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالله گنجی، فعال سیاسی اصولگرا به خبر اعدام توماج صالحی واکنش نشان داد. عبدالله گنجی، فعال سیاسی اصولگرا به خبر اعدام توماج صالحی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای در بازار ثبات را تجربه کرده است، به 44,038 (چهل و چهار هزار و سی و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند اعتراضات حامی فلسطین را در این دانشگاه متوقف کند، استعفا دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی به 42,400,000 (چهل و دو میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.23 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار رادان درباره برخورد با بی حجابی به روسای پلیس تذکر داد. سردار رادان درباره برخورد با بی حجابی به روسای پلیس تذکر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار رادان خطاب به رؤسای پلیس: مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاینخیلی‌ها با اینکه اوسمار ویرا در تلویزیون...

خبرگزاری تسنیم

ثبت درآمد یک میلیارد دلاری باکس آفیس عربستان بعد از بازگشایی مجدد سینماها در سال 2018 میلادی بیانگر این نکته است که صنعت فیلم این کشور آماده رشدی قابل توجه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد. فرمانده‌کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستادکل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از لحظه انتقال دانش آموزان کنکوری روستای های مرزی زیرکوه توسط خودروی کراز ارتش منتشر شد. عکسی از لحظه انتقال دانش آموزان کنکوری روستای های مرزی زیرکوه توسط خودروی کراز ارتش منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، گفتنی است تلاشهایی که برای رساندن کنکوری های روستای نوده به جلسه کنکور صورت گرفت بی نتیجه ماند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از دستگیری سه شرور در پایتخت خبر داد و گفت: این متهمان به جرم قدرت‌نمایی و ایراد ضرب و جرح با سلاح سرد دستگیر شدند.