یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان بنادر با اشاره به پیشنهاد تشکیل خط کشتیرانی مشترک و منظم بین تهران و آستانه در دریای خزر، گفت: با توجه به تحولات منطقه لازم است به یک برنامه اقدام مشترک در حوزه تجارت دریایی دست پیدا کنیم.

فاطمی امین گفت: سفر رئیس جمهور ایران به چین، می‌تواند سرآغاز یک تحول بزرگ باشد و روابط بین دو کشور را تقویت کند.

تالار خودروی بورس کالا امروز میزبان 6 هزار و 500 دستگاه خودرو بود.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از امضای تفاهم‌نامه دوجانبه همکاری در تولید و تامین مسکن میان سازمان ملی زمین و مسکن و صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

کارشناس هواشناسی گفت: در حال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران به عدد 177 رسیده که ناسالم برای تمامی گروه های سنی است.

در این خبر به بررسی قیمت انواع دستگاه تصفیه آب در بازار پرداختیم.

سرپرست بانک مسکن گفت:: نرخ سود تسهیلات تا پیش از این 18 درصد بود که با توجه به افزایش نرخ سود بانکی در قرارداد‌های جدید که از هفته گذشته ابلاغ شده نرخ تسهیلات نهضت ملی مسکن 23 درصد اعمال می‌شود.

ناصریان گفت: راه آهن رشت_ آستارا و برقی کردن تهران_ مشهد از جمله پروژه هایی هستند که در قالب همکاری با کشور چین‌معرفی شده است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه‌ای اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی را تا آخر بهمن ماه امسال را به مدیران کل امور مالیاتی استان‌ها تفویض کرد.

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در تهران، خراسان رضوی و نواحی شرقی کشور صادر شده است.

مشاور رئیس کل بانک مرکزی گفت: از هفته آینده و بعد از تشریفات قانونی، عرضه ربع سکه از سوی بانک مرکزی و در مرکز مبادله ارز و طلا آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان انرژی های تجدیدپذیر از 400 میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع جهت احداث نیروگاه های تجدیدپذیر خبر داد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات گفت: بنابر پیش بینی فائو، احتمال هجوم ملخ صحرایی در اردیبهشت ماه سال آینده به کشور وجود دارد.

در این خبر به بررسی قیمت انواع فلش مموری در بازار پرداختیم.

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

عضو شورای ملی زعفران حداقل قیمت هرکیلو زعفران را 26 میلیون تومان و حداکثر 40 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: قیمت زعفران نسبت به 2 ماه قبل رشد داشته است.