دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

خبرنگاران مجاهدان اصلی نبرد پیچیده جنگ ترکیبی هستند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
خبرنگاران مجاهدان اصلی نبرد پیچیده جنگ ترکیبی هستند

رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران مجاهدان اصلی نقطه کانونی جهاد تبیین و خنثی کردن نبرد پیچیده جنگ ترکیبی دشمن هستند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز سه‌شنبه (17 مردادماه) مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: در زمانه‌ای قرار داریم که دشمن با یک جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده است و جهاد تبیین نقطه کانونی خنثی کردن این برنامه قرار دارد و خبرنگاران مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.

وی افزود: ضروری است روز خبرنگار را به همه خبرنگاران کشور تبریک گفته و به طور ویژه از تلاش‌های خبرنگاران حوزه مجلس که از سخت‌ترین و پیچیده ترین حوزه‌های خبری محسوب می‌شود، تشکر کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سالروز شهدای مدافع حرم که اقتدار کشور را مدیون آنها هستیم، گرامی می دارم و به خانواده های مظلوم این شهدا که عزیزان خود را برای اسلام، انقلاب و کشورمان فدا کردند و همچنین در برابر برخی از فریب خوردگان صبوری می کنند، سرتعظیم فرود آورم.

قالیباف از همه شهدا برای خود و همکاران طلب دعای خیر کرد تا بتوانند به وظیفه خود در برابر مردم به ویژه حل مسائل اقتصادی اهتمام کنند تا شرمنده خون صدها هزار شهید نباشند.