شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی خبر داد و گفت: متهمین در قالب بیش از 15 صفحه اینستاگرامی لباس‌هایی را با طرح‌های تبلیغ مواد مخدر، مشروبات الکلی و آیین شیطان‌پرستی، فرقه‌های ضاله و انحرافی به فروش می‌رساندند.

ایسنا نوشت: درحالی در فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه «تنها یک نفر در امتحانات نهایی امسال در بین سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی معدل 20 کسب کرده» منتشر شده که به زعم معاون وزیرآموزش و پرورش، نتایج «تقریبا» گواه همین امر است این در حالیست که رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، این ادعا را رد یا تایید نمی‌کند.

ایسنا به نقل از بی بی سی نوشت: رسانه‌های دولتی چین گزارش می‌دهند که دستکم 11 نفر پس از حادثه ریزش سقف سالن ورزش یک مدرسه در حالیکه یک تیم والیبال دختران در حال تمرین در آن بودند، جان خود را از دست داده‌اند.

روزنامه ایران نوشت: با شکسته شدن حکم اعدام پسر شیطان صفت که متهم است پس از تعارف آبمیوه مسموم، دختر جوان را به تله شیطانی انداخته و آزار داده است، وی بار دیگر در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع می‌کند.

سلامت نیوز نوشت: فیبر علاوه بر حفظ وزن، می‌تواند در مهار قند خون، کنترل بیماری‌های قلبی، برخی سرطان‌ها و... کمک کند؛ پس مهم است منابع فیبر را در برنامه غذایی‌مان بگنجانیم

ایسنا به نقل از بی بی سی نوشت: در پی غرق شدن یک کشتی در نزدیکی جزیره «سولاوسی» اندونزی، دستکم 15 نفر کشته و 19 نفر دیگر نیز ناپدید شدند.

ایسنا به نقل از هلث نوشت: خوردن صبحانه قبل از ساعت 8صبح از ابتلا به دیابت نوع 2 پیشگیری می‌کند.

ایسنا به نقل از «ایندیا تودی» نوشت: در پی سقوط یک دستگاه اتوبوس در برکه‌ای در کنار یک جاده در بنگلادش، 17 نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: طی تیرماه دمای هوا یک تا 2 درجه بیش از نرمال در کشور ثبت شد.

همشهری آنلاین نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در یک ساختمان دوطبقه در محله پیروزی خبرداد.

ایسنا به نقل از نشریه تخصصی «مدیکال اکسپرس» نوشت: گاهی ممکن است در هنگام دویدن، پس از شوت کردن یک توپ و... مچ پایتان پیچ بخورد و نتوانید به راحتی راه بروید.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران در شمال و جنوب کشور و افزایش دمای هوا در بیشتر استان‌هاخبر داد.

مطالعه جدیدی نشان داده است که بودن در جمع دیگران گاهی اوقات می‌تواند باعث افزایش درد روان‌شناختی تنهایی شود.

صالح نیکبخت می‌گوید: «هیچ قاضی‌ای نمی‌تواند در مورد عام و کلی احکامی را صادر کند و آن را در اختیار پلیس قرار دهد مضافا اینکه مجازات موضوع تبصره ذیل ماده 638 قانون مجازات اسلامی از مواردی است که باید ابتدا به ساکن در دادگاه مطرح شود و پرونده‌های مربوطه مستقیما بدون نیاز به تحقیق قاضی کشیک به دادگاه ارسال می‌شود.»

عبدالجواد موسوی در روزنامه هم میهن نوشت: هفته پیش با خانواده رفتیم دریا. ساحل فرح‌آباد ساری. هوا طوفانی بود و مشتی آدم بی‌عقل به‌رغم آن‌همه هشداری که مدام از بلندگوها پخش می‌شد و سوت‌های ممتد نجات‌غریق‌ها، اصرار داشتند که در دریا شنا کنند.

ایران نوشت: عده‌ای ناشناس در ساعات بامداد دیروز به دکور و پرچم عزای سیدالشهدا (ع) در خیابان کاشانی اصفهان جسارت کرده و اقدام به ریختن بنزین روی بخشی از آن نموده و سپس از محل فرار کردند.