پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در میدان دید خود لکه های کوچک و شناوری را دیده اید که با حرکت چشمان شما حرکت می کنند. با وجود این که محققان بارها اعلام کرده اند که این عارضه اغلب بی ضرر است، اما به نظر می رسد گاهی هم می تواند نشان دهنده یک مشکل جدی باشد.

دیجیاتو نوشت: ماسک ادعا کرده که تجربه این پلتفرم با وجود حالت تاریک از هر نظر بهتر خواهد بود.

تیمی از محققان دانشگاه «پردیو ایندیانا» در پژوهشی اعلام کردند دختران جوان بیش از مردان دچار حادثه سقوط از پله می‌شوند.

ایرنا نوشت: شدت بارش باران در استان‌های کرمان، هرمزگان و فارس در حد هشدار نارنجی است.

همشهری آنلاین نوشت: آب هویج به تنهایی آبمیوه‌ای سرشار از خاصیت است اما با افزودن زنجبیل یا زردچوبه به معجونی شفابخش تبدیل می‌شود.

دختر نوجوانی که چهار سال پیش در آریزونا ناپدید شده بود خود را به یک ایستگاه پلیس در مونتانا معرفی کرده است.

مهر نوشت: یک فوق تخصص گوارش و کبد کودکان، درباره باور غلط استفاده از تخم کبوتر برای صحبت کردن کودک، توضیحاتی داد.

ایسنا به نقل از آناتولی نوشت: بر اثر سقوط یک فروند بالگرد Mi-8 در منطقه «آلتای» روسیه، دست‌کم شش نفر کشته شدند.

فارس نوشت: کودکانِ شهرستان کارونِ خوزستان در ایام تاسوعا و عاشورا ایستگاه صلواتی کوچک برپا کرده‌اند و به روش خودشان برای امام حسین عزاداری می‌کنند.

همشهری آنلاین نوشت: خوردن چربی همیشه مضر نیست و برعکس برای دسته‌ای از افراد توصیه می‌شود چرا که گاهی کمبود میزان این ماده غذایی در بدن شما اختلالات جدی ایجاد می‌کند.

همشهری آنلاین نوشت: نذری دادن از رسوم ماه محرم است که برخی افراد در هیئت‌ها، مساجد و حتی منازل خود به صورت گروهی به طبخ غذاهای نذری مشغول می‌شوند تا این غذاها را بین عزاداران توزیع کنند.

مهر نوشت: معاون سازمان حج و زیارت گفت: در انفجار پنج‌شنبه شب منطقه زینبیه دمشق، زائران ایرانی آسیبی ندیده‌اند.

همشهری آنلاین نوشت: علاقه خیلی زیادی به مهتاب داشتم و فقط میخواستم با ترساندن او پولم را پس بگیرم یا از تصمیمی گرفته منصرفش کنم اما حرف‌هایی که او درباره جدایی زد باعث شد تا...

پوست، بزرگترین و یکی از مهم‌ترین اندام‌های بدن است، اما به دلیل اینکه دایما جلوی چشم‌مان است کمتر به آن توجه می‌کنیم. برای داشتن پوستی سالم باید به تغذیه آن توجه کرد.

دانشمندان بعد از 5 سال پژوهش تایید کردند که کرم‌های بیدار شده در یخ های منطقه سیبری، موجوداتی باستانی هستند که به زندگی بازگشته‌اند. دانشمندان معتقدند کرم‌های بیدار شده متعلق به دوران ماموت‌ها هستند.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رعد و برق و رگبار پراکنده در برخی استان های کشور طی امروز تا دوشنبه خبر داد.