شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در استان‌های شمالی و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

ایسنا نوشت: مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم گفت: بررسی‌های اولیه نشان از حضور 4 قلاده پلنگ در این منطقه دارد و 2 گونه که دارای کلید شناسایی بودند به نام‌های «اوزوم» (پلنگ نر) و «بهار» (پلنگ ماده) نامگذاری شدند.

یک کارشناس حوزه صنایع دستی با اشاره به این‌که برنامه هفتم توسعه با همین کیفیت می‌تواند سبب افزایش بیکاری در صنایع دستی شود به خبرآنلاین گفت: «چه‌کسی پاسخگوی بیکاری و تعطیلی کارگاه‌های این حوزه خواهد بود، بیکاری ناشی از این حوزه در مناطق کوچک روستایی و کمتر توسعه یافته تبدیل به بار امنیتی به دوش وزارت کشور، و بار اشتغال به دوش وزارت کار رفاه و تامین اجتماعی می‌شود و آن‌جا باید دوباره...

این روزها که دمای هوا به بالاترین حد خود در تابستان رسیده، بیش از بیش باید به دمای بدن و هیدراتاسیون توجه داشت. این امر به واسطه مصرف خوراکی‌هایی با طبع سرد که آب فراوانی هم در خود دارند، به سادگی میسر است.

بنابر نظر محققان موسسه‌ای که ارتباط بین رنگ‌ها و شخصیت را بررسی می‌کنند، رنگ در خانه گویای شخصیت صاحب آن خانه است.

روزنامه جوان نوشت: این روزها در فضای مجازی شاهد انتشار ویدئوهایی هستیم که جنس مانور رسانه‌ای و عملیاتی پیش از فتنه زن، زندگی، آزادی را به ذهن متبادر می‌کند.

یک کارخانه آب‌نبات‌سازی مکزیکی با ساخت یک مارشمالوی عظیم که وزن آن بیشتر از یک پیانوی بزرگ است، رکورد جهانی گینس را به دست آورد.

امیر جدیدی دبیر گروه عکس روزنامه هم میهن با انتشار عکسی نوشت: همان روزها که اکثر مردم جهان از ترس جان، در هزار پستو قایم می‌شدند، همان روزها که مادر و پدر از پشت تلفن از احوال فرزند باخبر می‌شد، همان روزها که معنا و مفهوم دوستی در دوری بود، همان روزی که نماز میت را از فاصله صد متری می‌خواندند، همان روزی که کسی جرأت نمی‌کرد جسد عزیزش را تلقین دهد، همان روزگاری که در مخیله‌مان هم تصور...

همشهری نوشت: گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس چند روزی است که در سراسر کشور مستقر شده و علاوه بر انجام ماموریت‌های متعدد پلیسی، برخورد با زنان و دختران بی حجاب را هم برعهده گرفته‌اند.

محمدصادق کوشکی تحلیلگر سیاسی در روزنامه همشهری نوشت: قاطعیت در اجرای قوانین پوشش، متخلفان را از هنجارشکنی بازمی‌دارد و این مهم از سوی نیروی انتظامی قابل تحقق است، اما طی سال‌های گذشته قوانین این حوزه از سوی نهادهای متولی اجرا نشده و نیروی انتظامی را در مسیر بسته‌ای قرار داده.

همشهری نوشت: طی هفته‌های اخیر، یکی از مهم‌ترین بحث‌ها درباره لایحه عفاف‌وحجاب، نحوه برخورد فراجا با بی‌حجابی بوده‌است.

مهدی زارع در شرق نوشت: زلزله 20 تیر 1402 در پهنه گسل ایوانکی در جنوب شرقی تهران رخ داد. این گسل، توان لرزه‌زایی برای رخداد زلزله‌ای با بزرگای 7.5 را نیز دارد. یک زلزله احتمالی در آینده در تهران مرگ و ویرانی زیادی به همراه خواهد داشت. سؤال مهم بعد از وقوع زمین‌لرزه 20 تیر 1402 آن بود که آیا همچنان زمین‌لرزه‌ای رخ خواهد داد؟ آیا رخداد 20 تیرماه یک زمین‌لرزه منفرد بود یا می‌تواند پس‌لرزه...

ایران نوشت:10 تیر ماه سال 98 به دنبال انتقال پیکر سوخته و نیمه جان مرد 30 ساله‌ای به نام شاهین به بیمارستان شهدای یافت آباد پرونده ای تشکیل شد.

ایران نوشت: اردیبهشت پنج سال پیش یکی از مسئولان بیمارستان ثارالله کرج با پلیس تماس گرفت و از مرگ مشکوک مردی 45 ساله خبر داد.

آیا برنامه هفتم توسعه می‌تواند داده‌های کاربران فضای مجازی ایرانی را کنترل کند؟

همه‌ما حداقل روزی یکبار به صفحه خود در فضای مجازی سر می‌زنیم و یا به سراغ اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، تردز، تلگرام و یا هر اپلیکیشن ارتباطی که در فضای مجازی از آن استفاده می‌کنیم، می‌رویم تا ببینیم دنبال‌کنندگان محبوب ما چه کاری انجام می‌دهند.