چهارشنبه 6 تیر 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: اگر دیابت دارید، تعدادی راهکار برای تناسب اندام می‌تواند به شما در مبارزه با چربی، افزایش توده عضلانی، بهبود تعادل و کاهش استرس کمک کند و حتی ممکن است نیاز شما به انسولین تزریقی را کاهش دهد.

ایسنا نوشت: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ضمن تشریح عملکرد دولت سیزدهم در حوزه زنان گفت که منتظریم لایحه "امنیت زنان" به صحن مجلس آید.

اعتمادآنلاین نوشت: زلزله 5/5 ریشتری باکو، استان های اردبیل و آذربایجان شرقی را لرزاند.

همشهری‌آنلاین نوشت: فکر می‌کنید برای ساخت یک کلونی در مریخ به چه تعداد انسان نیاز است؟ ممکن است بتوان فقط با 22 نفر بتوان یک اجتماع انسانی در مریخ تشکیل داد و در واقع این تعداد حداقل تعداد نفرات برای ساختن یک کلنی انسانی در مریخ است.

میزان نوشت: رئیس کل دادگستری استان البرز از تایید رای متهمان پرونده شهید عجمیان که در 12 آبان سال گذشته به شهادت رسید در دیوان عالی کشور خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور و رگبار و رعد و برق و کاهش دما در برخی استان‌ها خبر داد.

ایران نوشت: زن جوانی که با همدستی برادرانش در اقدامی هولناک همسرش را به قتل رسانده بود، پس از 8 ماه لب به اعتراف گشود.

همشهری‌آنلاین نوشت: فردی که با قمه در یک خیابان تهران برای مردم ایجاد رعب و وحشت کرده بود، دستگیر شد.

جردن پیترسون:«باید هم از ریسک کردن و دنبال کردن یک هدف بترسید؛ ولی باید بیشتر از این بترسید که با یک جا نشستن در تیره‌بختی باقی بمانید».

رئیس مرکز تحقیقات سرطان در کافه خبر خبرآنلاین گفت: «درحال حاضر 70 درصد سرطان‌ها در کشور ما درمان می‌شود، 30 درصد باقی مانده هم درمان‌های لازم را می‌گیرند و ممکن است موفقیت‌آمیز باشد.»

گسل مشا که از شرق در نزدیکی شاهرود در استان استان سمنان شروع می‌شود و در غرب به نزدیکی آبیک در استان قزوین می‌رسد، به گفته فریبرز ناطق‌الهی خطرناک است و می‌تواند باعث زلزله ویرانگر 7 ریشتری شود.

جوان نوشت: انگار برنامه تغییر سبک زندگی زن ایرانی فقط برداشتن روسری از سر شل‌حجاب‌ها نیست، این بار قرار است چادر محجبه‌ها به عبا تبدیل شود!

ایران نوشت: روز شنبه 28 مرداد مرد جوانی در یکی از محلات مرودشت دو مرد و یک زن از بستگانش را با سلاح کلت کمری به قتل رساند و متواری شد

گلاب، یک مایع معطر و حاصل تقطیر گلبرگ‌های گل محمدی ایرانی با بخار آب است و گاهی از آن به عنوان یک رایحه طبیعی ملایم به عنوان جایگزینی برای عطرهای حاوی مواد شیمیایی استفاده می‌شود. گلاب علاوه بر بوی خوش، خواص دیگری هم دارد.

ایسنا نوشت: مریخ‌نورد استقامت از لکه‌های خورشیدی بزرگی که به سمت زمین در چرخشند تصویربرداری کرده است.

اواخر اردیبهشت امسال، پیکر خونین دو مرد مجروح به یکی از بیمارستان‌های شهرری انتقال داده شد یکی از آنها با یک ضربه چاقو و دیگری با 16 ضربه مجروح شده بودند.