پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس اورژانس کشور و سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش تکنسین‌ها و امدادگران این دو سازمان برای مواجهه با بارش شدید باران و وزش باد در شش استان خبر دادند.

ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شهادت ستواندوم "علی شوقی" هنگام دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان اردل خبر داد.

ایلنا نوشت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: طغیان رودخانه فصلی سیخوران سه مفقودی به دنبال داشت که جستجوها برای یافتن مفقودین حادثه ادامه دارد.

اصلاحات نیوز نوشت: آگهی یک خانواده چهار نفره در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌برانگیز شد.

برنا نوشت: همراه داشتن قرص های استامینوفن کدئین دار، دیازپام، فلورازپام، ترامادول و متادون و بوپرنورفین (b2) داروهای بیماری صرع و سرطان که به نوعی از مواد مخدر تشکیل شده بر اساس قوانین داخلی کشور عراق جرم محسوب شده و در صورت کشف، ضمن ممانعت از ادامه سفر زائر، برای وی پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی عراق معرفی خواهد شد.

ایسنا نوشت: انتقال خون و فرآورده‌های آن نجات دهنده زندگی بسیاری از بیماران است؛ بارزترین مثال آن عبارت است از نیاز به خون در حوادث و سوانح گوناگون نظیر تصادفات رانندگی، سوختگی‌ها و اعمال جراحی نظیر جراحی قلب باز و از طرفی بعضی افراد مانند بیماران تالاسمی ماژور یا هموفیلی نیز برای ادامه زندگی عادی خود به دریافت منظم خون یا محصولات آن نیازمند هستند.

مهر نوشت: رئیس ستاد مرکزی اربعین درباره شرط دریافت گذرنامه زیارتی توضیحاتی ارائه داد.

بهداشت نیوز نوشت: در این مطلب، بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن را بررسی خواهیم کرد. راهنمای ساده و مفصلی که پایه و اساس مدیریت وزن سالم و موفق را فراهم می‌کند.

سیناپرس نوشت: یک مطالعه جدید استدلال می کند که ارتباط قوی بین مصرف نوشابه و چاقی در بین نوجوانان در بیش از 100 کشور وجود دارد. این تحقیق که در 107 کشور در سراسر جهان انجام شده است، نشان می دهد که هر 10 درصد افزایش مصرف روزانه نوشابه با افزایش 3.7 درصدی تعداد نوجوانان دارای اضافه وزن و چاق ارتباط دارد.

سلامت نیوز به نقل از ایت دیس نوشت: بدن انسان به 13 ویتامین ضروری نیاز دارد تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این ویتامین ها عبارتند از: ویتامین های A، C، D، E و K به همراه ویتامین های گروه B (ریبوفلاوین، تیامین، بیوتین، ویتامین B12، ویتامین B6، فولات و اسید پانتوتنیک).

با حضور شاهدان در کنگره آمریکا اتهامات بزرگی به دولت آمریکا در ماجرای پنهان کردن مدارک یوفوها وارد شد و ماجرای موجودات فضایی را دوباره سر زبان‌ها انداخت.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت امروز (5 مردادماه) در شرایط قابل قبول قرار دارد.

زومیت نوشت: لیزا و ثنا مجریان زن واقعی نیستند بلکه دو چت‌بات هوش مصنوعی چندزبانه هستند که در شبکه‌های تلویزیونی هندی مشغول به‌کار شده‌اند!

ایسنا نوشت: درگیری در منطقه دیناران شهرستان اردل 3 کشته بر جای گذاشت.

بر اساس روایت مجری سرشناس و باسابقه تلویزیون، 47 سال قبل در آسمان تهران دو جنگنده اف 4 به دنبال شکار یوفوها بوده‌اند!

اجداد عنکبوت‌ها به نحوی تکامل یافته‌اند تا از زائده‌های بدنشان به شیوه حیرت‌آوری بهره ببرند.