شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: با خوردن فلفل، لب‌هایت می‌سوزد، زبانت آتش می‌گیرد و غشاهای مخاطی که از ریه‌ها در برابر تهدید محافظت می‌کنند، آبریزش بینی شما را تحریک می‌کنند. با خوردن فلفل، رگ‌های خونی منبسط می‌شوند و بدن شما احساس می‌کند که در حال آتش گرفتن است بنابراین برای کمک به خنک شدن بدن، تعریق آغاز می‌شود.

ایسنا به نقل از «کیودو نیوز» نوشت: بارندگی شدید و بی‌وقفه اواخر روز گذشته (شنبه) در نواحی شمال شرق ژاپن به دنبال یک جبهه فعال بارش‌های فصلی، منجر به طغیان رودخانه‌ها و رانش زمین شده که تاکنون دست‌کم چهار مصدوم داشته است.

رئیس سازمان بهزیستی در نشست خبری مربوط به هفته بهزیستی و سالروز تاسیس سازمان بهزیستی، خبرنگاران منتقد را مورد پرخاش و بی‌احترامی قرار داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان‌ها و کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رعایت قانون دوست خوب و دوست بد برای بالا و پایین رفتن از پله‌ها در زمانی که یکی از زانوهایمان درد می‌کند، می‌افزاید: از پله‌ها وقتی می‌خواهیم بالا برویم اول با دوست خوب یا پایی که درد نمی‌کند روی پله‌ها قدم می‌گذاریم. اما کاملا برعکس، وقتی می‌خواهیم از پله‌ها پایین بیاییم، دوست بد یا پایی را که درد...

افزایش دمای کره زمین یا تغییرات اقلیمی یکی از بزرگترین چالش‌های امروزه برای جوامع عالم است که تاثیرات بسیاری روی محیط زیست، اقتصاد، سلامت انسان‌ها و جوامع دارد.

ایران نوشت: روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد فردی در مواجهه با زنانی که حجاب بر سر نداشتند با گفتن جملات تهدیدکننده‌ای مانند «یا روسری‌ات را سر کن یا سوار ون شو» و «اگر معتقد به آزادی هستید من دست همه سارقین و متجاوزین را باز می‌گذارم تا حسابتو کف دستت بگذارند» خواستار مراعات حجابشان می‌شد.

یک ورزشکار استرالیایی با انجام 3249 حرکت ورزشی پوش‌آپ (شنا سوئدی) در یک ساعت، رکورد گینس را شکست.

باغ وحش تورنتو در کانادا از بازدیدکنندگان خواست که به گوریل‌ها تصاویر ویدیویی نشان ندهند.

اعتماد نوشت: روز پنجشنبه 22 تیر ماه جاری برخی شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند؛ دختری 15 ساله با هویت «راحله. ر» از توابع شهرستان خوی در آذربایجان غربی به خاطر «خشونت خانگی» خودکشی کرده است.

فرادید نوشت: روی دیوار این قهوه خانه متعلق به 52 سال قبل، اطلاعیه ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است.

ایران نوشت: انتشار جزئیات حکم یک زن بی حجاب که از سوی دادگاه، به یک ماه کار در غسالخانه تهران و شستن اموات محکوم شده است، تعجب ناظران را بدنبال داشت.

اطلاعات آنلاین نوشت: حسن غفاری، جوانی اهل تهران تحت تاثیر شخصیت تارزان خود را شبیه او کرده و بدون پوشش کافی و با چاقو در خیابان‌های تهران ظاهر شد.

مولکول‌های آب می‌توانند بارهای الکتریکی کوچکی را بین خود منتقل کنند و این فرآیندی است که محققان می‌کوشند تا آن را تحت کنترل خود در آورده و الکتریسیته کافی برای استفاده کردن تولید کنند.

ایرنا نوشت: رییس مرکز مدیریت بحران فرمانداری کرج اعلام کرد: آتش سوزی در یک برج اداری تجاری در این شهر سبب مصدومیت جزیی هفت نفر شد و آتش نشانان نیز 70 نفر از افراد که حبس شده بودند را نجات دادند.