شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

سعید معدنی، جامعه شناس معتقد است روزنامه همشهری از طریق انتشار عکس آزاده صمدی خواسته او را تحقیر کند اما از اساس چنین رفتاری غیر حرفه‌ای است.

مراتب ثبت چهار اثر تاریخی استان همدان در فهرست میراث فرهنگی‌- تاریخی ملی از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استاندار همدان ابلاغ شد.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران به رفتار رئیس سازمان بهزیستی با خبرنگاران واکنش نشان داد.

مهر نوشت: رئیس سازمان آتش‌نشانی پرند از تصادف سه خودرو به علت بریدن ترمز کامیونت در جاده فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: طی این حادثه راننده کامیونت فوت شده است.

مهر نوشت: اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.

ایرنا نوشت: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز نسبت به احتمال ریزش بنا و گنبد امامزاده سلیمان (ع) اشتهارد هشدار داد.

فارس نوشت: نمایشگاه روایت قتل ناصرالدین شاه برگزار شد.

همشهری آنلاین نوشت: رئیس مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی با هشدار بارش‌های مخاطره‌آمیز برای غرب استان گیلان از کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشور به‌ویژه شمال‌غرب خبر داد.

تسنیم نوشت: دانش‌آموزان ملزم به یادگیری زبان انگلیسی نیستند و می‌توانند سایر زبان‌های خارجه را انتخاب کنند؛ البته یادگیری زبان عربی همچنان اجباری است.

مهر نوشت: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی می‌کردند، خبر داد.

فرادید نوشت: هندوانه بدون‌تردید میوه‌ای خوش‌طعم و سرشار از مواد مغذی است. حالا، محققان نقش حیاتی آن را در افزایش کیفیت رژیم غذایی و حمایت بیشتر از سلامت قلب آشکار کرده کرده‌اند.

ایسنا به نقل از رویترز نوشت: بر اساس گزارش سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده (USGS)، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 7.4 ریشتر بامداد امروز (یکشنبه) منطقه ساحلی شبه جزیره آلاسکا را لرزاند.

همشهری آنلاین نوشت: مردی که به اتهام قتل 13سال در زندان بود، با بخشش اولیای دم از مجازات قصاص رهایی یافت اما عذاب وجدان قتلی که مرتکب شده بود رهایش نمی‌کرد. او که برادرش را مقصر این اتفاق می‌دانست، برای انتقام‌جویی از او دست به اسیدپاشی زد.

ایسنا نوشت: به دنبال ادامه بارش‌های پرحجم و شدید در کره جنوبی که باعث وقوع سیل مرگبار، جاری شدن گل و لای و رانش زمین در برخی مناطق این کشور طی روزهای اخیر شده، شمار قربانیان این حوادث تاکنون به 33 نفر افزایش یافته است.

صدا و سیما نوشت: سخنگوی فراجا از استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت‌ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی‌های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.

اطلاعات آنلاین نوشت: بحران سقوط از پشت بام در تهران عجیب می‌شود.