دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب قزوین از درگیری مسلحانه اشرار در خیابان سعدی قزوین خبر داد که منجر به قتل 2 نفر و زخمی شدن شدید یک نفر دیگر شده است.

تصویری از طواف حجاج اهل ترکیه در شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد.

بهداشت نیوز نوشت: احساس گرسنگی مداوم به این معناست که بدن شما به غذای بیشتری احتیاج دارد.

فرادید نوشت: در ادامه یک عکس دیده نشده و جالب از فضای داخلی ساختمان پلاسکو در اوایل دهه پنجاه را مشاهده خواهید کرد. این ساختمان در سال 1341 افتتاح شد و در دی ماه سال 1395 فروریخت.

مالباختگان بانک ملی بیش از یک سال است که برای دریافت مابقی اموال به امانت سپرده خود در انتظار نشسته اند و در بلاتکلیفی به سر می برند، بانک ملی مدعی است برای تحویل اموال، درانتظار تصمیم قوه قضائیه است!

مهر نوشت: رئیس انجمن پارکینسون ایران، با بیان اینکه بالای 90 درصد افراد مبتلا به پارکینسون اختلال بویایی را دارند، گفت: شیوع پارکینسون در مردان 2 برابر زنان است.

همشهری آنلاین نوشت: در گذشته‌های دور، خدماتی مثل تراشیدن، اصلاح ریش و سبیل مردان بر عهده آرایشگر یا سلمانی بود. محل کار این افراد، دکان سلمانی یا محلی مناسب در کوچه، خیابان یا میدانی پر رفت و آمد بود.

پایگاه خبری «چند ثانیه» تصویری جالب از یکی از ایستگاه‌های متروی تهران منتشر کرد.

همشهری آنلاین نوشت: حاج «میرزا احمد عابد نهاوندی»، مشهور به حاج مرشد چلویی، حدود 82 -83 سال پیش در بازار تهران، جنب مسجد جامع، یک غذاخوری داشت به نام "غذاخوری حاج مرشد چلویی" که داستان زندگی صاحبش کم از عالمان عارف‌مسلک ندارد.

پایگاه خبری «چند ثانیه» از نصب بیلبوردی در شهر کاشان خبر داد که سبب اعتراض شهروندان کاشان شد.

در یک چرخش قابل توجه وقایع، گونه ای از مارمولک که گمان می‌رفت منقرض شده‌است در استرالیا دوباره کشف شده‌است که امیدی را برای حافظان محیط زیست و دانشمندان به ارمغان می‌آورد.

مهر نوشت: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشر اکاذیب علیه یک خیر مدرسه ساز در کشور خبر داد.

دکتر آمنه لاهوتی، متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک های جدید آی وی بسیاری از زوج های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می توانند صاحب فرزند شوند، می گوید: اگر این زوج ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می توانند در بسیاری موارد، صاحب فرزند شوند. حتی زوج هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش ها و تکنیک جدید و داروهای موثر...

ایرنا نوشت: مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی خبر داد و بر ضرورت استحکام سازه‌های ساختمانی و تابلوهای تبلیغاتی در پایتخت تاکید کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل 29 ساله ای خبر داد که پس از ارتکاب قتل جوان 31 ساله ای در کرمانشاه به شهر سنندج گریخته بود.

همشهری آنلاین نوشت: بسیاری از ما روزانه با ریزش مو مواجه می‌شویم، اما این ریزش برای برخی بیش از اندازه طبیعی روی می‌دهد. بر اساس مطالعات علمی ریزش 80 تا 100 تار مو به‌صورت روزانه طبیعی است و باید علت را برای بیش از این میزان جست و جو کرد.