دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: خیابان شاهپور که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان وحدت اسلامی تغییر نام داد یکی از قدیمی‌ترین معبرهای پایتخت به حساب می‌آید و می‌توان آن را در زمره خیابان‌های تاریخی تهران قرار داد.

ممنوعیت سفر شبانه اتوبوس‌ها در تانزانیا لغو شد.

ایسنا به نقل از آناتولی نوشت: پلیس فرودگاه بین‌المللی استانبول یک محموله قاچاق 93 کیلوگرمی از موی طبیعی انسان را کشف و ضبط کرد.

مشرق نیوز نوشت: محققان استرالیایی در مطالعه جدیدی دریافتند: خطر مرگ و میر، به طور قابل توجهی با افزایش غلظت ویتامین D کاهش می‌یابد.

ایسنا نوشت: در پی گزارش سقوط چرخ و فلک بازیگاه کودک واقع در شهربازی دالفک در تاریخ 8 تیر ماه و آسیب‌دیدگی تنی چند از همشهریان، به دستور دادستان مرکز استان قزوین تا اطلاع ثانوی بازیگاه و شهربازی دالفک پلمب شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان با رئیس جمعیت هلال‌احمر عربستان در مکه مکرمه دیدار و درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی به حجاج ایرانی گفت‌وگو کرد.

فرادید نوشت: روش‌های خاصی برای نگه‌داری از گوجه فرنگی به صورت طولانی مدت در فریزر وجود دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.

رئیس اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه گفت: پوشش در کرمانشاه برگرفته از فرهنگ مادها و اشکانی ها است.

اطلاعات آنلاین نوشت: در سال 1352، نزدیک به 30 هزار ایرانی به خانه خدا مشرف شدند.

اطلاعات آنلاین نوشت: برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 در محور ریگان - ایرانشهر چهار کشته و 2 مصدوم داشت.

وقتی یک "حیوان خانگی محبوب خانواده" را تصویر می کنید، احتمالاً به چیزی زیبا و یا حداقل بامزه قکر می‌کنید، مثلاً یک سگ، یک گربه، یک خوکچه هندی، شاید حتی یک پرنده یا یک لاک پشت. اما در مورد... تمساح؟ به نظر می رسد چندان منطقی نیست، و با این حال، یک مرد در کاستاریکا همه چیزهایی را که ما فکر می کردیم در مورد این شکارچیان "قاتل" می دانستیم به چالش کشید.

اطلاعات آنلاین به نقل از اسپرینگ نوشت: جدیدترین یافته‌های محققان ثابت کرده است که به یاد آوردن خاطرات یا تمرکز، هر دو با کمبود یک ویتامین حیاتی مرتبط هستند.

ایسنا نوشت: فقط 20 دقیقه بعد از ترک سیگار، پروسه متعادل شدن فشار خون و ضربان قلب که به‌خاطر گرفتگی‌های عروقی و مواد شیمیایی و تنگ شدن عروق، ضربان قلب و فشار خون بالا رفته؛ به تدریج و به آرامی متعادل می‌شود.

ایرنا نوشت: وزیر دولت شهر مسکو و مدیر اداره روابط اقتصادی و بین المللی این شهر دعوت رسمی شهردار مسکو از علیرضا زاکانی شهردار تهران برای سفر به پایتخت روسیه را اعلام کرد.

ایسنا به نقل از یورونیوز نوشت: آژانس بین‌المللی تحقیقات سرطان وابسته به سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش ماه آینده خود، یک شیرین‌کننده مصنوعی موسوم به «آسپارتام» را در فهرست مواد «احتمالا سرطان‌زا» قرار خواهد داد.

مهر نوشت: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین گفت: حادثه سقوط چرخ و فلک شهربازی دالفک در بوستان باراجین 11 مصدوم به همراه داشت.