دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: برخی از والدین برای اینکه حوصله سرو کله زدن و در شرایطی بحث کردن با کودکان و نوجوانان خود را ندارند، خیلی سریع تسلیم شده و با خرید یک گوشی همراه سعی دارند به صورت مسالمت آمیز تفویض اختیار کرده و تربیت فرزند خود را به فضای مجازی واگذار کنند؛ اقدامی که می تواند ویران کننده و مسأله ساز شود.

ایسنا نوشت: رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افزایش آمار مرگ‌های ناشی از مسمومیت با الکل در استان تهران خبر داد.

ایسنا نوشت: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون‌خسارتی از زمین لرزه ساعت9 و 27 دقیقه و 36 ثانیه امروز شنبه نصرت آباد زاهدان گزارشی به این مدیریت ارسال نشده است.

ایسنا به نقل از هلث، نوشت: دارچین یکی از ادویه‌های گرم است که می‌تواند بوی اتاق را شیرین کند یا به یک نان صبحانه عالی طعم بیشتری بدهد. افزودن قاشق‌های دارچین به رژیم غذایی شما ممکن است فوایدی برای سلامتی داشته باشد.

تسنیم نوشت: در ساعت 9:27 زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی 4.4 ریشتر حوالی نصرت‌آباد، سیستان و بلوچستان را در عمق 7کیلومتری زمین به لرزه درآورد.

ایسنا به نقل از «ژاپن تایمز» نوشت: مقامات ژاپن امروز (شنبه) اعلام کردند که بارندگی‌های شدید در بخش‌هایی از این کشور تاکنون یک کشته و یک مفقود برجا گذاشته است.

سلامت‌نیوز نوشت: عملکرد حافظه ما یک بیشینه ای دارد که کمتر به آن سطح می رسیم و تغذیه ابزار مهمی برای بهینه کردن آن است تا حالا تجربه این را داشتید که بخواهید یک ترانه، اسم یک بازیگر یا یک خاطره شیرین را برای کسی بگویید اما حافظه تان یاری نکند؟ حس بدی خواهید داشت وقتی نتوانید چیزی را که می خواستید بگویید به خاطر بیاورید.

ایسنا نوشت: کدو سبز خوردنی کم‌کالری و حاوی مقادیر بسیار زیادی مواد مغذی است.

عصرایران نوشت: وضعیت آزمایش ها و نتایج آن به گونه ای بود که ظاهرا اگر دست خود را به منظور خشک کردن به شلوار بمالیم بهتر از دستگاه خشک کن خواهد بود

سلامت نیوز به نقل از روزنامه همدلی نوشت: آمارهای منتشر شده توسط سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد که در فصل بهار نزدیک به 80 هزار مورد ازدواج و حدود 38 هزار طلاق در کشور ثبت شده است. بر اساس همین آمار اتفاق کم‌سابقه‌ای در ایران رخ داده و در 12 استان کشور به ازای هر دو ازدواج حداقل یک طلاق ثبت شده است.

تسنیم نوشت: هوای امروز در 10 نقطه از پایتخت در وضعیت "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

ایسنا نوشت: با توجه به اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در خصوص تصحیح 90 درصدی کل پاسخبرگ‌های شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد ماه سال جاری، همین روزها باید شاهد اعلام نمرات امتحانات نهایی در سراسر کشور باشیم.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور و وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها خبر داد.

دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه خوراکی های شور، چرب و شیرین، بخشی از مغز را که واسطه شیمیایی آنه هورمون دوپامین است تحریک می کنند، می گوید: بعد از تحریک این بخش، فرد لذتی را تجربه می کند که مغز او مدام در پی تکرار آن لذت است. برای چنین فردی باید یکسری الگوهای رفتاری ایجاد کرد. یعنی دسترسی وی به این خوراکی ها محدود شود. به این ترتیب بتدریج...

ایران نوشت: یک ماه قبل دختر 22 ساله‌ای به نام مهشید به پلیس آگاهی تهران رفت و از پسری به نام سام که وی را شکنجه کرده و آزار داده بود، شکایت کرد.

ایران نوشت: عصر دوازدهم مرداد ماه سال 1401 مردی به پلیس آگاهی تهران رفت و از ناپدید شدن دختر 39 ساله‌اش به نام مبینا و داماد سابقش به نام نادر خبر داد.