جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

پلیس هند برای اطلاع‌رسانی سریع موقع بروز بلایای طبیعی، دست به پرورش کبوتر نامه‌بر زده است.

اطلاعات آنلاین تصویری از آزادراه تهران - کرج منتشر کرد.

دیدن آخرین تقلای یک مار در دهان یک قورباغه سبز درختی استرالیایی صحنه‌ای است که کمتر کسی انتظار دیدنش را می‌کشد!

فارس نوشت: تصاویر جدیدی از «آذر» و «توران»، یوزپلنگ‌های ایرانی در پارک ملی توران شاهرود ببینید.

بهداشت نیوز نوشت: مصرف کلسیم در ساعات شب باعث می‌شود که خواب بهتر و لذت‌بخش‌تری را تجربه کنیم.

ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: کیفرخواست پرونده فوت کودک 8 ساله اهوازی پس از تکمیل تحقیقات و با دقت فراوان صادر شد.

یورونیوز نوشت: برخی از نوزادان با چیزی شبیه به «دم» به دنیا می‌آیند. امری که به لحاظ علمی مشاهده شده است، اما نه شاید به دلیلی که شما فکر کنید.

ایسنا نوشت: فرماندار سراوان گفت: «هوشنگ امرا، عضو شورای حل اختلاف و همچنین عضو شورای شهر سراوان که در حال عزیمت به محل کارش بود در یکی از خیابان‌های شهر توسط 2 فرد مسلح ناشناس مورد سوء قصد قرارگرفت.

ایسنا نوشت: یک متخصص پوست و مو راهکار درمان جوش‌های زیرپوستی را استفاده از کرم‌های لایه‌بردار یا جراحی عنوان کرد.

ایسنا نوشت: معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه گرم شدن هوا شرایط را برای رشد میکروب وبا فراهم می‌کند، گفت: در صورت ابتلا به این بیماری سریعا به پزشک مراجعه کنید، چرا که تاخیر در روند درمان، خطر جانی به دنبال دارد.

شاید حتی با دیدن عکس هم باور نکنید که نسلی از درختان تنومند وجود داشته که با تخریب محیط زیست برای همیشه از بین رفته‌اند.

ایسنا نوشت: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ مردی جوان درپی تصادف موتورسیکلت و اتوبوس بی‌آرتی خبر داد. *هشدار: تماشای عکس خبر ممکن است برای همه مناسب نباشد.

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت وزارت آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی؛ وزیر جدید این وزارتخانه به سفر حج رفته است اما در غیاب او، ساماندهی امور این وزارتخانه که در ماه‌های اخیر با چالش‌های بسیاری همراه بود، بر عهده چه کسی قرار گرفته است؟

سوالات امتحانی «قاتل» معمولا از مطالبی استخراج می‌شوند که در برنامه درسی مدارس دولتی پوشش داده نمی‌شوند و همین عامل سبب شده تا خانواده به فکر چاره دیگری باشند.

زومیت نوشت: کشفی تازه نشان می‌دهد که گردن‌های بلند برخی خزندگان ماقبل تاریخ که به آن‌ها کمک می‌کرد تا غذا به‌دست آورند، اهدافی وسوسه‌انگیز برای شکارچیان بوده است.

پایگاه خبری «چند ثانیه» تصاویری زیبا از اقامه نماز در خانه خدا منتشر کرد.