دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افزایش 36.8 درصدی آمار مرگ‌های ناشی از مسمومیت با الکل در استان تهران خبر داد.

پیدا کردن بهترین بازی‌های اندرویدی قطعا کار دشواری اما به طور قطع PLAY STORE این بازی‌ها را در خود جای داده‌است؛ با این حال کماکان باید این بازی‌ها را در دریایی بی حد و حصر پیدا کرد.

ایسنا نوشت: مرکز رسانه قوه قضاییه اطلاعیه جدیدی درباره اکبر طبری صادر کرد.

همشهری آنلاین نوشت: کدو سبز خوردنی کم‌کالری و حاوی مقادیر بسیار زیادی مواد مغذی است. کدو سبز سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مهم است. در ادامه با خواص کدو سبز آشنا می‌شوید.

مهر نوشت: متخصص طب اورژانس، در خصوص مقابله با گرمازدگی، نکاتی را متذکر شد.

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر» طی شبانه روز گذشته بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) 8450 ابتلای جدید داشته و جان 56 بیمار را گرفته است.

مهر نوشت: سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی از فوت یک نفر در تصادف دو موتورسوار در خط ویژه اتوبوس در حوالی خیابان وحدت اسلامی خبر داد. (عکس خبر آرشیوی است.)

پروانه ها اشک تمساح را می‌نوشند، چشم خزنده‌ها مواد مغذی و نمک کمیاب را برای حشرات بی‌باک فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: متخصصان تغذیه دریافتند روزه گرفتن با آب تنها برای مدت کوتاهی، به بهبود سلامت و کاهش وزن کمک می‌کند.

مهر نوشت: رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: اکثر افراد در زمان خرید، کارت بانکی و رمز خود را در اختیار فروشنده قرار می‌دهند و به راحتی طعمه اسکیمر می‌شوند

رکنا نوشت: هانی کرده و 3 نوچه اش که در تمرین تیم استقلال با چند تن از هواداران درگیر شده بودند بازداشت شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: 14 مصدوم و یک جان باخته بعد از وقوع پنج فقره تصادف در کرمانشاه

سلامت‌نیوز نوشت: لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟

دانشگاه ایالتی واشنگتن به افرادی که مایل به تماشای بدبو ترین گل دنیا، معروف به «گل جسد»، هستند این فرصت را می‌دهد که این گیاه را در حال شکوفایی ببینند.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی دو روز آینده در بعضی ساعت‌ها رخداد وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.

ایرنا نوشت: رئیس بخش مسمومیت بیمارستان لقمان با بیان اینکه مشروبات الکلی تقلبی از روی ظاهر و بو قابل تشخیص نیست، گفت: مراجعه روزانه مسمومیت ناشی از مصرف الکل تقلبی با عوارض چشمی به مراکز درمانی رو به افزایش است و مبتلایان در گروه سنی 20 تا 40 سال قرار دارند.