چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل منطقه آزاد قشم گفت: همتایابی در اقتصاد دریامحور راهکار ارزش‌آفرینی است.

مجمع عمومی مالکین واحدهای صنفی سایت چوب‌فروشان شهرک صنفی خدماتی سایت خاوران برگزار شد.

داده‌های گمرک ایران نشان می‌دهد میانگین واردات چای ایران بین سال‌های 1392 تا 1400 حدود 63 هزار تن بوده است، با این حال این مقدار در سال 1401 به 110 میلیون دلار رسیده است. این جهش 75 درصدی در واردات وزنی است.

مهلت انتخاب یک خودروی وارداتی از میان 14 مدل خودروی وارداتی که از روز دوشنبه (24 اردیبهشت ماه) صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول، عرضه شده بود، امشب (چهارشنبه) به پایان خواهد رسید.

عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی درباره موضوع اخذ مالیات از اینفلوئنسرها و بلاگرها و کسب‌وکارهای مجازی فعال در اینستاگرام گفت و تأکید کرد دولت تمرکز جدی روی دریافت این مالیات دارد.

همزمان با مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها، شورای هماهنگی بانک‌ها تشکیل جلسه داد و بنا شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه را نیز به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال کنند.

پیکان را می‌توان از جمله محبوب ترین خودروهای بازار ایران دانست که البته دیگر ارزان نیست.

اقتصاد بازی بیشترین درآمد را در حوزه‌های رسانه‌ای دارد و براساس آمار بنیاد ملی بازی‌ها 32 میلیون گیمر در کشور وجود دارد.

، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام فراخوان سراسری از سوی شرکت مدیران خودرو به منظور بررسی فنی خودروی حادثه دیده را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: این فراخوان سراسری بیانگر تعهد این شرکت نسبت به خریداران این خودرو بوده و ایفای تعهدات نسبت به مشتریان از ویژگی های مثبت شرکت مدیران خودرو است.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه بر اساس قانون، مالیات فقط به اجرت تعلق می‌گیرد و مصرف کننده نباید هیچ مالیاتی برای خود طلا پرداخت کند، از معامله بیش از 846 هزار سکه طلا در سامانه جامع تجارت خبر داد.

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و تلاش برای ایجاد تعادل و پایداری در بازار ارز، از راه‌اندازی تالار ارز اشخاص با هدف رفع مشکل صادرکنندگان در آینده نزدیک خبر داد.

جدول سرانه مالیاتی 15 صنف در سه سال گذشته در حالی منتشر شد که تقریبا تمامی این صنوف، مالیاتی که در طول یک سال پرداخت می کنند، از مالیات یک سال یک کارگر کمتر است.

هر دانه لاستیک سایز 13 قبلا 770 هزار تومان بود که الان یک میلیون و پنجاه هزار تومان شده است. سایز 14 هم یک میلیون و 20 هزار تومان بود که یک میلیون و 160 هزار تومان شد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1402 با کارکرد 35 هزار کیلومتر امروز بیست و ششم اردیبهشت 700 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل 1403 صفر 790 میلیون تومان اعلام شده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ساعت کاری کارمندان دولت به 40 ساعت در هفته کاهش پیدا کند؛ این مصوبه در صورت تایید شورای نگهبان اجرایی می‌شود.