چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

خودروساز چینی نیو (Nio) نام تجاری جدید خود یعنی Onvo را با مدل L60 معرفی کرد. تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های به کار رفته در این خودرو، می‌تواند تهدیدی برای رقبایی مانند تسلا قلمداد شود.

قیمت طلا، سکه و ارز طی 24 ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.

ایران خودرو 40 سال پیش قیمت همه محصولات خود را معرفی کرد.

بازار خودرو درششمین روز معاملاتی هفته، ثبات قیمت‌ها را شاهد بود.

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ 27 اردیبهشت 1403 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ 5 عددی 45 هزار تومان است.

طبق مستندات گمرک از سال گذشته تا پایان فرودین ماه امسال 12 هزار خودروی وارداتی از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 26 اردیبهشت به 23.56 درصد رسید.

مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار از پیشنهاد کاهش مدت زمان استفاده از بیمه بیکاری و امکان سهیم شدن کارگران در پرداخت حق بیمه بیکاری در لایحه اصلاح قانون بیمه بیکاری خبر داد.

قیمت دلار که از اوایل سال جاری از 60 هزار تومان عبور کرد و 26 فروردین هم به 67 هزار تومان رسیده بود، پس از آن شروع به نزول کرد و در هفته جاری به زیر 60 هزار تومان رسید.

قیمت شکری که به دست مصرف‌کننده می‌رسد نسبت به آبان سال گذشته 51 درصد افزایش پیدا کرده است. مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی، علت این افزایش قیمت را افزایش 40 درصدی قیمت چغندرقند و حذف ارز ترجیحی عنوان کرده است.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه 6 هزار خودروی وارداتی خبر داد و گفت: مهلت انتخاب خودروهای وارداتی تا ساعت 23:59 روز 29 اردیبهشت ماه تمدید شد.

طبق مستندات گمرک از سال گذشته تا پایان فروردین‌ماه امسال 12هزار خودروی وارداتی از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده‌اند. این در شرایطی است که معابر کمتر شاهد تردد خودروهای وارداتی سال 2023 و 2024 است.

با وجود گذشت دو ماه از سال جدید، زمان اجرای دقیق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به دلیل عدم ابلاغ برنامه هفتم توسعه، در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

اگر موجری سقف افزایش اجاره بها را رعایت نکند، مستاجر حق دارد با گذشت پنج سال که از آن ملک بلند شده، برای دریافت مابه‌التفاوت شکایت کند.

یک آپارتمان 88 متری ساخت سال 1400 در شهرری با دو اتاق خواب به قیمت دو میلیارد و 464 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مرتضوی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان اجرا، اعمال و پرداخت شد، اما در موضوع همسان سازی باید تامین منابع صورت بگیرد.