چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران تغییر کرد.

قیمت سیمان امروز، شنبه، 29 اردیبهشت 1403، همچنان با ثبات و رکودی گزارش می‌شود.

قیمت جهانی طلا در روز جمعه (17 مه) ثابت ماند و در مسیر دومین افزایش هفتگی متوالی قرار گرفت زیرا داده‌های اقتصادی اخیر ایالات‌متحده باعث شد تا معامله‌گران در شرط کاهش نرخ بهره را از سوی فدرال رزرو افزایش دهند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که منطقه 5 دارای بیشترین ارزش معاملات در سال 1402بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مصوبه مجلس درباره تعطیلی شنبه‌ها گفت: بانک‌ها به اضافه دستگاه‌هایی که بخش‌های عملیاتی دارند استثنا هستند و شنبه‌ها تعطیل نمی‌شوند.

به گفته رئیس سازمان برنامه، منابع افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص خواهد یافت. بنا داریم که در گام اول 40 درصد همسان‌سازی را انجام دهیم.

دلار در هفته چهارم اردیبهشت به کانال پنجاه هزار تومان بازگشت و بازدهی منفی 4.73 درصدی و کاهش قیمت دو هزار و 900 تومانی داشت.

پوریان قیمت خرید نقدی هرکیلو دام سبک کشتاری را 225 تا 230 هزارتومان و مدت دار را 240 تا 250 هزارتومان اعلام کرد.

جلسه پیگیری موضوعات ویژه استان مازندران از جمله «رفع موانع افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی برنج» با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

طبق اخبار منتشرشده، مرسدس بنز در فروش خودروهای برقی ضعیف عمل کرده و این موضوع باعث تحت تأثیر قرار گرفتن پروژه‌های آینده این خودروساز شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران از کاهش قیمت طلا در بازار داخلی علیرغم افزایش انس جهانی طلا خبرداد و گفت: قیمت‌ها در هفته آینده نیز دارای کاهش یا افزایش زیادی نمی‌شود.

بازار خودرو طی یک هفته گذشته در مسیر کاهشی حرکت کرد.

اگر فکر می‌کنید که XM، شاسی‌بلند قدرتمند بی‌ام‌و دیگر نمی‌تواند بیش از جذاب باشد، سخت در اشتباه هستید!

بررسی‌ها نشان می‌دهد که منطقه 5 دارای بیشترین ارزش معاملات در سال 1402بود.

معاملات بورس تهران در روز پایانی هفته، به گونه‌ای پیش رفت که می‌توان انتظار قامت سبزنامه نماگرهای سهامی در اولین روز هفته را داشت.