چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

خودروهای ساخت هیوندای و کیا در بین سرقت‌شده‌ترین وسایل نقلیه‌ی بازار آمریکا قرار گرفتند.

در سال‌های اخیر، پیشرفت سریع فناوری برای خودروها چیزی شگفت‌انگیز بوده است. در حالی که پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین ویژگی‌ها معمولاً برای خودروهای بسیار گران‌قیمت در نظر گرفته می‌شد، امروزه مدل‌های معمولی و غیر لوکس نیز با ویژگی‌های تکنولوژیکی گسترده‌ای برای بهبود تجربه رانندگی عرضه می‌شوند.

نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران از روند کاهشی قیمت سکه و طلا در طول یک هفته اخیر، همراستا با کاهش نرخ ارز آن هم برخلاف روند افزایشی طلای جهانی خبر داد.

بنابر اعلام مدیرکل دفترنظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی قیمت مصرف کننده شکر فله به ازای هر کیلوگرم حداکثر 42 هزا رو 500 تومان است و قیمت شکر بسته بندی نیز به زودی اعلام می شود.

بنا بر اطلاعاتی به نظر می رسد که دیوان عدالت اداری، شکایت بازنشستگان در مورد اجرایی نشدن ماده 96 قانون تامین اجتماعی در سال گذشته را مردود اعلام کرده است.

آخرین هفته از دومین ماه سال، ریزش قیمت ارز سبب شد بازارهای چهارگانه‌ی سنتی سرمایه‌گذاری در ایران با عقب نشینی مواجه باشند.

برند باسابقه و معتبر ام‌جی بالاخره قرار است با محصولاتی جذاب و خاص به بازار ایران برگردد. یکی از این خودروهای جدید که ام‌جی 4 نام دارد، با استقبال خوبی در اروپا مواجه شده و جزو پرفروش‌ترین خودروهای بازار اروپا به‌حساب می‌آید.

مشترکانی که الگوی مصرف برق را رعایت نکنند هزینه سنگین باید بدهند

سخنگوی طرح‌های ملی آب با تاکید بر اینکه میزان بارش‌های 10 استان همچنان مطلوب نیست، گفت: میزان بارندگی‌ها در کشور مطلوب است، البته با توجه به وضعیت بارش‌ها در شهرهای تهران و مشهد، ورامین، رودهن و بومهن نیازمند مدیریت مصرف و کاهش بین 15 تا 20 درصد هستند.

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور با اشاره به عدم‌افزایش حق مسکن گفت: تورم حاکم بر اقلام خوراکی و مسکن باعث شده است سفره کارگران هر روز کوچک‌تر شود.

رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: نداشتن کارتخوان گرچه تخلف تعزیراتی نیست، تخلف از قانون محسوب می‌شود.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: میانگین حدود 31 درصد از مردم ایران مستأجر و بقیه مالک‌اند و 8 درصد هم در خانه‌های سازمانی زندگی می‌کنند و در شهر تهران 51 درصد شهروندان مستاجران هستند

در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.05 درصد افزایش به 2377 دلار و 96 سنت رسید.

قیمت خودرو امروز، جمعه، 28 اردیبهشت 1403، با توجه به تعطیلی بازار خودرو هیچ تغییری ندارد. هفته‌ای که گذشت، بازار خودرو افت قابل توجهی نسبت به ماه‌های اخیر تجربه و دلالان بازار را نقره‌داغ کرد؛ اما روند بازار در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور با اشاره به عدم افزایش حق مسکن گفت: تورم حاکم بر اقلام خوراکی و مسکن باعث شده است که سفره کارگران هر روز کوچک تر شود.