پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: در بازار قیمت گردن گوسفندی یک کیلوگرم به مبلغ 265 هزار تومان است این درحالی است که قیمت سیرابی گوسفندی به مبلغ 80 هزار تومان تعیین شده است.

تسنیم نوشت: در حالی که تورم کنترل نشده و دستمزد فعلی تنها جوابگوی 30 درصد هزینه کارگران است نمایندگان کارگری خواستار تشکیل جلسه شورای عالی کار برای بررسی دوباره حداقل مزد هستند.

تسنیم نوشت: رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام گفت: دام زنده در آسیای میانه به‌ازای هر کیلوگرم، 3.7 یورو است که تقریباً با قیمت رسمی دام در ایران برابری می‌کند.

قیمت طلا و دلار امروز در بازار تهران ریزشی بود.

صدا و سیما نوشت: رییس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت: سود ناخالص مراکز که شامل سود خالص و هزینه اسقاط می‌شود، حدود 5 میلیون تومان است.

در حالی گوشت در بازار با قیمت‌های عجیب و غریبی به فروش می‌رسد و به اعتقاد کارشناسان، عرضه گوشت به بازار می‌توانست تعادل قیمتی را به بازار برگرداند، خبرها حاکی از معطلی یک ساله گوشت برزیلی در گمرک است.

آن‌طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، از ابتدای امسال تاکنون قیمت پراید 151 در حدود 30 میلیون تومان ارزان شده است.

ایسنا نوشت: رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد که بر اساس لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، شش سازمان و شرکت به این وزارتخانه جدید واگذار می‌شوند. بعضی دیگر از دستگاه‌های مرتبط نیز ممکن است پس از بررسی بیشتر به وزارت بازرگانی اضافه شوند.

رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی، از میزان تورم ماهانه و تورم نقطه به نقطه خبر داد.

هم میهن نوشت: بررسی روند سرمایه‌گذاری در بخش مسکن طی یک دهه گذشته نشان می‌دهد که 100هزار میلیارد تومان از حجم سرمایه‌گذاری در این بخش کم شده است.

حافظه و رم هر دو بخش مهمی از رایانه ها، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها هستند. این دو اغلب یکدیگر اشتباه گرفته می شوند، با وجود این واقعیت که هر دو عبارت مشابه به نظر می رسند و اغلب به گیگابایت اندازه گیری می شوند، یک چیز نیستند.

فراری 412P یک خودروی مسابقه‌ای نمادین است که در دهه 1960 اثری بی‌نظیر و ماندگار در دنیای اتومبیل‌رانی بر جای گذاشت. این خودرو که در سال 1967 معرفی شد، به طور خاص برای مسابقات استقامت طراحی شده بود.

یک کارشناس اقتصادی گفت: من امیدوارم این اتفاق نیفتد، ولی اگر رشد نقدینگی بیش از 4 درصد در ماه شود و رشد اقتصادی نزدیک به یک تا دو درصد باشد، نرخ تورم 70 درصد را هم می‌توانیم ببینیم.

محمد کشتی آرای؛ کارشناس ارشد بازار طلا و سکه گفت: قیمت جهانی طلا بعد از 2 روز تعطیلی با 3 دلار افزایش به 1965 دلار رسید. امروز دوشنبه دوم مردادماه بازار طلا و سکه با ثبات و آرام بود و البته کمی تغییرات کاهشی هم داشت. منبع: ایبنا

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت کوییک صفر در بازار آزاد پایین آمد.

اقتصادآنلاین نوشت: بر اساس قیمت پراید صفر، قیمت ارزان ترین خودروی سایپا در میان لیست صفرکیلومترها پراید مدل 151 SE که امروز 250 میلیون تومان قیمت دارد.