شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

معاونت اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم تقدیر از همکاری گروه بهمن تأکید کرد که گروه بهمن ابتدای سال 1402 و در سخت‌ترین شرایط حاکم بر بازار خودرو، به نیازهای کمک امداد پاسخ گفت.

زومیت نوشت: تویوتا قصد دارد تا سال 2026، خودرو الکتریکی تحت برند لکسوس روانه‌ی بازار کند که می‌توان با هربار شارژ تا 1000 کیلومتر با آن رانندگی کرد.

تسنیم نوشت: قیمت خودروی هایما 7X محصول ایران‌خودرو بر اساس مصوبه 614 شورای رقابت اعلام شد.

اخبار گوناگون از ورود یک دستگاه رنجرور پلاک ملی، توسط فوتبالیست تیم ملی منتشر شده است؛ بنابر گفته این بازیکن تیم ملی خودروی رنجرور وی 100 میلیارد تومان می‌ارزد.

تسنیم نوشت: مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از سر به سر شدن تولید و مصرف بنزین خبر داد.

دیجیاتو نوشت: کانسپت تویوتا EPU تصویری از یک پیکاپ برقی کوچک را به نمایش می‌گذارد. این مدل در همان کلاسی قرار دارد که فورد ماوریک پیشتازش است.

اقتصادنیوز نوشت: قیمت دلار در دو روز ابتدای ماه جاری در یک محدوده خاص نوسان رفت و برگشتی را ثبت کرده است، با این حال در شرایط کنونی فعالان بازار روند حرکتی قیمت دلار در سومین روز آبان را چگونه پیش بینی کرده اند؟

مهر نوشت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نظر اغلب نمایندگان مجلس آن است که ملاک محاسبه حقوق بازنشستگی، وضعیت فعلی یعنی بر مبنای دو سال آخر خدمت باشد و به 5 سال تغییر نکند.

مشتریان بانک صادرات ایران با دسترسی به پیشروترین ابزار نقل وانتقال مالی نظام بانکی، بیش از دو میلیون برگ «چکنو» صادر کردند.

اقتصادآنلاین نوشت: در این گزارش به بررسی نرخ رهن و اجاره در محله جمهوری تهران خواهیم پرداخت.

قیمت سکه و دلار امروز در بازار تهران افزایش یافت.

ایلنا نوشت: یکی از مسائلی که در هفته‌های اخیر به عنوان یک «دستاورد اقتصادی» بارها در رسانه‌ها مطرح شد، «کنترلِ تورم بخش مسکن» است؛ مدیران دولتی غالباً این دستاورد را «کاهش قیمت‌های مسکن» می‌نامند، اما سوال این است که کاهش قیمت در قیاس با چه و در اندازه‌گیری با کدام متر و معیار؟

ثبت‌نام کارت جدید بانکی نکسو با امکان دریافت سود روزشمار 23 تا 26.1 درصدی امکان‌پذیر شد. این کارت که خدمت جدید گروه مالی فارابی است، با اتصال خودکار به صندوق درآمد ثابت هدیه، امکان دریافت سود روزشمار را برای دارندگان این کارت فراهم می‌کند.

تغییر مبنای محاسبه مستمری از 2 سال به 5 سال یکی از آن تصمیمات مناقشه برانگیز لایحه برنامه توسعه هفتم است. تصمیمی که البته گفته شده با مخالفت‌های بسیار از متن لایحه برنامه هفتم حذف شده است، اما برخی نمایندگان همچنان از آن دفاع می‌کنند.

یک نماینده مجلس با اشاره به عرضه قطره‌چکانی خودروهای وارداتی می‌گوید: این نگرانی وجود دارد که اگر عرضه خودروها کم و محدود باشد، روی قیمت بازار تاثیر منفی بگذارد.

اقتصادآنلاین نوشت: در بازار خودروهای ایرانی قیمت تمام محصولات ایران خودرو و سایپا بدون تغییر بود.