چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم.

تسنیم نوشت: مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت وام مسکن 320 میلیونی برای آپارتمان‌های با عمر 25 تا 30 سال خبر داد و گفت: متقاضیان وام قبلی می‌توانند وام جدید را دریافت کنند.

تیتر کوتاه نوشت: قیمت جدید موبایل های سامسونگ منتشر شد.

تجارت نیوز نوشت: در حالی که امروز بازار بزرگ تهران در سوگواری محرم تعطیل بود اما قیمت دلار یک پله افزایش داشت. سطح تقاضا در بازار ارز بالا رفته و معامله‌گران دلیل این موضوع را متاثر از افزایش انتظارات تورمی بعد از بازگشایی بازار می‌دانند.

همشهری آنلاین نوشت: رئیس اتحادیه سمساران و امانت‌فروشان گفت: به علت کاهش قدرت خرید، مراجعه برای خرید کالای دست دوم هم بسیار کم شده است و از ابتدای سال 15 درصد از اعضا پروانه کسب خود را ابطال کرده اند.

تسنیم نوشت: رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام در خصوص واردات گوشت از کشور کنیا گفت: کنیا از تأمین‌کنندگان گوشت کشورهای حوزه خلیج‌فارس مانند امارات قطر کویت و عمان نیز به شمار می‌رود. همچنین قیمت گوشت وارداتی از کنیا بسیار مناسب بوده و از نظر کیفیت نیز رقابت‌پذیر است.

تسنیم نوشت: سید محمود شربیانی در مورد تعطیلی بازار طلا و جواهر تهران گفت: براساس سنت دیرینه و همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش بازار طلای تهران از روز هشتم مجرم تا سوم امام تعطیل و سوگوار می باشد.

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس درباره افزایش قیمت بنزین تاکید کرد: دولت و مجلس هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و اگر برنامه‌ای بود دولت در بودجه می‌آورد، کسانی که این مباحث را مطرح می‌کنند در صدد بهم زدن آرامش مردم و جامعه هستند.

کرمان موتور در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده که خودرو تمامی مشتریان سامانه یکپارچه را حداکثر سه ماهه باتوجه به برنامه تولید شرکت تحویل می‌دهد.

زومیت نوشت: به‌نظر نمی‌رسد طراحی مدل بعدی خودروهای سواری مرسدس بنز درمقایسه‌با خودروهای قبلی این شرکت تغییر چندانی کنند.

ایلنا نوشت: تا پایان یکم مرداد، حقوق همه‌ی بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق تامین اجتماعی پرداخت شد.

تسنیم نوشت: رئیس جمهور روسیه در روز دوشنبه قانونی برای معرفی رسمی روبل دیجیتال امضا کرد.

تسنیم نوشت: با توجه به مصوبه سال 1398 سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، قیمت‌گذاری کالا در رویه واردات در برابر صادرات خود باید براساس نرخ اسکناس سنا در زمان ترخیص انجام شود با این وجود طی یک سال اخیر قیمت‌گذاری آیفون‌های وارداتی براساس نرخ بازار آزاد انجام شده است.

فارس نوشت: طبق اعلام انجمن بلاکچین، کربلا کوین یک پروژه کلاهبرداری است که تلاش می‌کند با سوءاستفاده از اعتقادات مذهبی و استفاده از کلیدواژه‌هایی مثل کمک‌های خیریه، ایجاد شغل و بازارهای حلال جهانی کاربران ایرانی را فریب دهد.

در ادامه سلسله پلمب‌های اماکن‌خصوصی، این‌بار نوبت به ساختمان اداری دیجی‌کالا رسید.

باید با چشمان بسته در بازار مسکن ایران تردد کنید؛ اگر قصدی برای خرید ملک دارید. این‌جا آمار محرمانه است. آذرماه سال 1401آخرین آماری بود که درباره‌ی قیمت مسکن از سوی بانک مرکزی منتشر شده است.