پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور اقتصاد و دارایی از تسهیل اعطای تسهیلات بانکی به خوش حساب‌ها خبر داد.

اقتصاد آنلاین نوشت: قیمت تندر 90 E1 کارکرده 380 میلیون است و تندر 90 E2 کارکرده 560 میلیون و تندر 90 E2 صفر به 820 میلیون تومان رسید.

خراسان نوشت: بلاگری هم اکنون یکی از شغل‌های پردرآمد و پرطرفدار در جهان است؛ طوری که شاید در خانواده یا دوست و آشنا کسانی را بشناسیم که دست‌کم یک بار شانس‌شان را برای بلاگرشدن امتحان کرده و البته موفق نشده‌اند.

نماینده کارگران در شورای عالی کار تاکید می‌کند: به اعتقاد من اگر دیوان عدالت به بند 2 ماده 41 قانون کار توجه می‌کرد، به طور قطع مصوبه مزدی باید باطل می‌شد؛ ضمن این‌که این توضیح را مطمئن نخواستند و دولت هم این توضیح را به آقایان نداده که سر بند 2 ماده 41 قانون کار توافقی وجود دارد که رقم 13 میلیون و 90 هزار تومان است.

تیترکوتاه نوشت: با توجه به افزایش عجیب و غریب قیمت گوشی موبایل و لپ تاپ بسیاری برای رفع نیازهای خود سراغ اجاره این اقلام می‌روند.

تجارت نیوز نوشت: بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران، نرخ مشارکت اقتصادی در بهار 1402 با افزایش سه درصدی نسبت به بهار سال گذشته به 41.2 درصد رسیده است.

کمی بیش از دو سال، از زمانی که MG با رونمایی از کانسپت سایبرستر افراد زیادی را غافلگیر کرد،، می‌گذرد. مدل تولیدی چند ماه پیش رونمایی شد. حالا ام‌جی به طور رسمی، تصاویری از کابین این خودروی کوپه را منتشر کرده است.

ایسنا نوشت: انجمن بلاکچین ایران نسبت به پروژه «کربلا کوین» هشدار داد و اعلام کرد این پروژه کلاهبرداری است.

اکو ایران نوشت: بررسی آگهی رهن و اجاره خانه در مناطق شمالی پایتخت نشان می‌دهد برای رهن و اجاره یک خانه ریزمتراژ با مساحتی بین 40 تا 50 مترمربع و سن بنای کمتر از 20 سال، باید حداقل 200 میلیون تومان نقدینگی داشت که این رقم متناسب با اجاره ماهانه متغیر است.

جماران نوشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران اعلام کرد: در چهارچوب اختیارات قانونی و در راستای اجرای ماده 17 پیوست مبحث دوم مقررات ملی ساختمان، جدول هزینه ساخت‌وساز هر مترمربع بنا ساختمان برای سال 1402 که با اعمال شاخص‌های تعدیل کارهای ساختمانی اعلام‌شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور محاسبه شده است.

تجارت نیوز نوشت: ماجرا به بند «ب» ماده 12 برنامه ششم توسعه، سازمان تامین اجتماعی را مکلف کرده است که متناسب‌سازی حقوق را درباره بازنشستگان اجرا کند. در حال حاضر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

اقتصاد آنلاین نوشت: قیمت پژو 405 GLX دوگانه سوز صفر 410 میلیون شده است و پژو 405 GLX دوگانه سوز کارکرده 192 میلیون و پژو 405 SLX صفر نیز به 515 میلیون تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران نوشت: دبیرکانون مرغداران گوشتی نرخ مصوب هرکیلو مرغ زنده را 52 هزار تومان و مرغ گرم 73 هزارتومان اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دبیرکانون مرغداران گوشتی گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید و کمبود نقدینگی، واحدهای مرغداری با حداقل ظرفیت خود کار نمی کنند.

اقتصادآنلاین، قیمت انواع سیمان در بازار را منتشر کرد.

‌بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر در حالی رقم خورد که همه برآوردهای کارشناسی نشان می‌داد بورس تهران در سال جاری می‌تواند گوی سبقت را از سایر بازارها برباید.