پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

فردا نوشت: مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران از افزایش 100 درصدی وام ودیعه مسکن در بافت‌های فرسوده خبر داد و اعلام کرد: مبلغ این وام در کلانشهرها به 120 میلیون تومان و سایر شهرها به 90 میلیون تومان رسیده است.

اقتصادآنلاین نوشت: برای اجاره خانه در خیابان بلوار فردوس تهران به حداقل 320 میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.

دیجیاتو نوشت: آیفون 15 پرو احتمالاً با فریم تیتانیوم درجه 5 از راه می‌رسد که در مقایسه با استیل ضدزنگ در آیفون 14 مقاوم‌تر است.

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم بحث واردات خودرو را قانونمند کرد و دیگر شاهد برخوردهای سلیقه ای در این حوزه نبوده و قطعا واردات خودرو نو و کارکرده انجام خواهد شد.

تعجبی نیست که بازیکن فوتبالی با درآمد میلیارد دلاری که دارد بتواند کلکسیونی از ماشین های سوپراسپرت جمع آوری کند، اگرچه مجموعه این بازیکن حرفه ای گسترده نیست اما ارزشی بیشتر از 30 میلیون دلار دارد.

ایسنا نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران از رکود در بازار موبایل خبر داد و تاکید کرد که اتحادیه تنها مرجع رسمی صحبت درباره وضعیت بازار است.

پس از عرضه جتور X70S (فیدلیتی پرایم)، X70 Plus (فیدلیتی پرستیژ)، نوبت به معرفی فیس‌لیفت آنها رسیده و این بار، این خودرو با پسوند پرو وارد بازار خواهد شد.

تسنیم نوشت: در حالی که سازمان دامپزشکی علت عدم ترخیص محموله گوشت در بندر شهید رجایی را به تشریفات گمرکی مرتبط دانسته بود، طبق اعلام گمرک بعد از صدور مجوز دامپزشکی محموله مذکور ترخیص شده است.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز نیز همانند ایام گذشته به روند نزولی خود ادامه داد و این روند بیشتر در بازار خودروهای داخلی نمایان بود.

اسنپ از آغاز طرح جدید نیکوکاری اسنپ‌کلاب با عنوان «حفاظت از گونه خرس قهوه‌ای» خبر داد.

عضو هیات مدیره بیمه ملت ضمن اعلام نوید خبرهای بسیار خوب برای این شرکت در زمینه جذب پرتفوی جدید طی روزهای آینده، گفت: پس از ثبت رشد 337 درصدی سود خالص بیمه ملت در سال 1401، حالا سود خالص این شرکت در بهار 1402 نسبت به سه ماهه ابتدایی سال گذشته به 442 درصد افزایش پیدا کرده است.

بهزاد حق‌بر مدیرعامل سیبا موتور می‌گوید، «این شرکت در میزان تولید خودروهای تجاری 200درصد رشد داشته است.» وی در همین رابطه افزود: «سیبا موتور برنامه‌های تولیدی خود را توسعه خواهد داد و بازتاب این برنامه‌ها در تیراژ تولید محصولات مشهود خواهد بود.»

فرارو نوشت: بازار ارز دیجیتال گوش‌به‌زنگ اتفاقات چهارشنبه پیش‌رو است. نشان به آن نشان که حجم خریدوفروش‌های بیت‌کوین نسبت به دو هفته قبل تقریبا نصف شده و میزان نوسان هفتگی آن به کمترین سطح در تاریخ رسیده

متقاضیان محصولات فورس 6تن کابین خوابدار (با کاربری) و کشنده امپاورBD500 می‌توانند از طریق عاملیت‌های مجاز گروه بهمن برای خرید این محصولات اقدام کنند. این محصولات با قیمت قطعی و به صورت آنلاین از ساعت 10صبح روز دوشنبه 2مرداد تا ساعت 16 چهارشنبه چهارم مرداد از طریق درگاه عاملیت‌ها اقدام کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: پیش از انتخابات 28 خرداد اعضای هیات رئیسه با تدوین برنامه‌ای با عنوان «تقسیم‌کار ملی برای عبور از شرایط فعلی اقتصاد»، آنچه را که بخش خصوصی باید در کنار دولت و برای گذار از شرایط فعلی انجام دهد، تعیین کردند.

11 رنگ جدید به محصولات ایران خودرو اضافه می‌شود.