پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: موسسه IIHS غیرایمن ترین خودروها در بازار آمریکا را مشخص کرد. در این لیست نام‌هایی آشنا نظیر کامارو، موستانگ و اکسنت به چشم می‌خورند.

پس از صرف هزینه‌های نجومی برای استفاده از فیلترشکن‌ها در راستای دور زدن فیلترینگ، نوبت به سیمکارت‌های بین‌المللی رسیده‌است که این روزها توسط کاربران ایرانی در بازه قیمتی 10 تا 90 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

اعتمادآنلاین نوشت: از صحبت‌های اخیر رئیس مجلس می‌توان این‌طور برداشت کرد که شخص حقیقی که قصد واردات خودرو دارد باید دو نوع ابزار صلاحیت داشته باشد: اول اینکه دارای کارت بازرگانی معتبر باشد و دوم باید محل تامین ارز برای واردات را تعیین کند.

تجارت نیوز نوشت: آگهی‌های منتشر شده از قیمت مسکن در منطقه نازی‌آباد تهران، نشان می‌دهد برای خرید یک آپارتمان در این منطقه باید حداقل متری 45 میلیون و حداکثر متری 111 میلیون تومان هزینه کرد.

اقتصاد 100 نوشت:- چک به عنوان ابزار پرداخت اهمیت بسزایی در معاملات و داد و ستدها دارد. در اردیبهشت سال 1402 نزدیک به هفت میلیون و 700 هزار فقره چک به ارزش حدود 4814 هزار میلیارد ریال مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد 19.1 درصد و از نظر مبلغ 46.6 درصد افزایش نشان می‌دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: در روز تصویب قانون واردات خودروهای کارکرده در مجلس شاهد ریزش قابل توجه قیمت خودرو در بازار بودیم.

اقتصاد 100 نوشت: وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای خرید برنج از 3 استان شمالی کشور خط اعتباری آن توسط بانک مرکزی تامین شده و خرید برنج از سه استان شمالی کشور آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: نرخ بنزین در سال جاری هیچ تغییری نخواهد کرد.

تسنیم نوشت: رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به گرمای هوا پیش بینی می شود که از ابتدای مرداد قیمت میوه کاهش یابد.

اکوایران نوشت: طبق اعلام وزارت جهادکشاورزی، از این پس بین 150 هزار تا 200 هزار تن گوشت قرمز از کنیا وارد کشور می‌شود. در سال‌های اخیر ایران عمدتا گوشت قرمز را از امارات متحده عربی، برزیل، ترکیه، روسیه، گرجستان، مغولستان، هلند و هندوستان وارد کرده است.

کرمان موتور در آخرین اطلاعیه خود مهلت ثبت نام و تکمیل وجه موعد پاییز نوبت دوم سامانه یکپارچه را تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 26 تیرماه تمدید کرد.

گجت‌نیوز نوشت: چری آریزو 8 جدید با موتور 2 لیتری و قدرت 254 اسب بخاری به بازار آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه قدرتمند Chery Arizzo 8 آشنا می‌شویم.

ایرنا نوشت: مدیر ابزارها و نهادهای مالی فرابورس ایران اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن را به عنوان مسیری کوتاه در جهت تأمین مالی خرید مسکن معرفی کرد و گفت: اکنون بر اساس مصوبه جدید شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات در تهران به صورت انفرادی به 400 میلیون تومان و برای زوجین به 800 میلیون تومان افزایش یافته است.

تیتر کوتاه نوشت: یارانه تیر ماه 1402 در حالی روز گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که یارانه برخی از یارانه بگیران واریز نشده است.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز 24 تیر ماه 1402، روند باثباتی دارد. همه محصولات داخلی و مونتاژی در ثبات کامل بوده و رکود عمیق در بازار کاملاً احساس می‌شود.