پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: سوبا M4 هیبریدی به زودی روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Suba M4 Hybrid آشنا می‌شویم.

پرداخت قبوض آب و برق، گاز و تلفن یکی از کارهای سختی است که دردسرهای خاص خود را دارد. البته این دردسرها در گذشته خیلی بیشتر بود. چنانچه در گذشته‌ی نه چندان دور، بسیاری از مردم مجبور بودند به سازمان مربوطه مراجعه کنند و مدت زیادی در صف منتظر بمانند تا بعد از اینکه نوبت به آنها رسید قبض خود را پرداخت کنند.

فارس نوشت: سید صولت مرتضوی در جشن بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال مهار تورم و رشد تولید گذاشتند. دولت به شدت و به صورت شبانه روزی برای مهار تورم تلاش می‌کند.

تیتر کوتاه نوشت: اخیرا نان بربری به عنوان سومین نان پرطرفدار جهان معرفی شد اما قیمت این نان در امریکا چند است.

تسنیم نوشت: بر اساس گزارش منتشر شده از سوی مرکز آمار ترکیه، در سال 2022 میلادی، اتباع 10 کشور در ترکیه بیش از هزار خانه خریداری کرده‌اند که اتباع روس با 16 هزار و 312 خانه و اتباع ایرانی با 8 هزار و 223 خانه در رده اول و دوم قرار دارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تسویه مطالبات متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا قبل از شهریورماه و انجام رتبه‌بندی معلمان و اجرای مطالبات فرهنگیان بازنشسته در مرداد ماه خبر داد.

علی قنبری گفت: دریچه‌های توسعه در جهان در دوره‌های کوتاه دو تا پنج ساله باز و بسته می‌شود و اگر کشوری از این فرصت بهره نبرد، چند دهه عقب‌ماندگی را باید بپذیرد.

اکو ایران نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار اجاره خانه در محله یافت آباد راکد است و بیشتر متقاضیان به دنبال تمدید قرارداد هستند.

دیجیاتو نوشت: آیونیک 5 نسخه N یکی از قدرتمندترین خودروهای تاریخ کره جنوبی است.

استارتاپ‌ها یا کسب‌وکارهای جدید، جدای از ایده اولیه نیاز به سرمایه نیز دارند؛ به همین دلیل است که باید بتوانید به بهترین شیوه نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب کنید.

اقتصاد آنلاین نوشت: در این خبر به بررسی قیمت انواع تخم مرغ در بازار پرداختیم.

ایلنا نوشت: واریز حقوق تیرماهِ بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق تامین اجتماعی از بیستم تیرماه براساس حروف الفبا آغاز شده است. امروز (بیست و چهارم تیرماه) حقوق بازنشستگانی که نام فامیلی‌شان با «ب» شروع می‌شود، واریز خواهد شد.

ایلنا نوشت: معاون وزیر اقتصاد گفت: اگر شرایط امروز را با زمستان سال گذشته مقایسه کنیم کاملا مشخص است که مردم انتظار جهش قیمت‌ها را ندارند.

بررسی‌ها نشان از ثبات قیمت طلا، سکه و ارز در بازار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: صادقی گفت: حذف کارت سوخت جایگاهداران بر اساس میزان فروش است به طوری که جایگاه‌های سوختی که عرضه کمتری دارند به آن‌ها یک کارت تعلق می‌گیرد.

فارس نوشت: عضو شورای عالی بورس جزییات مصوبه برگزاری مجامع شرکت‌های استانی سهام عدالت را تشریح کرد.