جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امام جمعه مشهد گفت: وزیر دارایی اسرائیل پس از عملیات طوفان‌الاقصی به‌صراحت اذعان کرد که ما نه‌تنها شکست خوردیم بلکه در دنیا مفتضح شدیم. این به برکت تعاملات دیپلماتیک ایران قهرمان است.

ایرنا نوشت: امروز اعضای شورای عالی مشورتی حزب کارگزاران سازندگی ایران انتخاب شدند.

عبدالرضا داوری نوشت: اطرافیان احمدی نژاد می گویند او در ماجرای غزه سکوت کرده، چون نظام رد سفر گواتمالایش کارشکنی کرد.

ایرنا نوشت: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: عملیات فرزندان «حاج قاسم سلیمانی» در سرزمین‌های اشغالی، کاملا درست و بلا مانع بود.

کرباسچی، دبیرکل پیشین حزب کارگزاران سازندگی در مصاحبه ای با خبرگزاری ایرنا گفت: جانشین نبوی و افراد حامی او، «رزومه سیاسی» ندارند.

مرتضی پناهیان درباره اعزام به غزه و انجام فعالیت های کمک کننده به فلسطین متنی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد.

واکنش‌ها به جنگ میان اسرائیل و فلسطین و بمباران یک بیمارستان در غزه همچنان ادامه دارد.

تسنیم نوشت: وزیر کشور گفت: در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس بیش از 40 هزار نفر ثبت‌نام کردند و این نوید انتخاباتی با مشارکت حداکثری را می‌دهد.

نقلی از سیدمحمد خاتمی درباره فلسطین و غزه منتشر شد.

ایسنا نوشت: سرلشکر باقری از دولت ترکیه خواست از همه ابزارهایش در جلوگیری از ادامه جنایات و حمایت از مردم غزه بهره‌گیری نماید.

کامبیز مهدی زاده در گفتگو با ایلنا گفت: ما هنوز منتظر اجرای دستور مقام معظم رهبری بابت جبران هستیم و تا امروز چیزی ندیدیم که در مورد کاندیدای موردنظر جبران شود.

یک نماینده مجلس معتقد است که اگر شفافیت خوب است برای همه خوب است و اگر بد است برای همه بد است.

عکسی از سعید حجاریان، محمدرضا خاتمی و محسن میردامادی را ببینید.

خانه ملت نوشت: مجتبی توانگر در توئیتی تاکید کرد: اسراییل در 10روز گذشته هیچ تصمیم مهمی بدون موافقت آمریکا نگرفته است.

آرین منش درباره تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد به نامه نیوز گفت: جریاناتی مثل جبهه پایداری که سابقا حامی احمدی‌نژاد بودند هم از او حمایت نمی‌کنند؛ بنابراین او صرفا می‌خواهد حمایت توده‌های مردم را داشته باشد.

محمود واعظی گفت: در صورتی که سیاستهای موجود و روند تایید و رد صلاحیت نامزدهای انتخابات اصلاح شود و مردم بتوانند افراد شایسته مورد نظر خود را انتخاب کنند مشارکت در صندوق های رای را بر حضور در خیابان ترجیح میدهند.