جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

واعظی تاکید کرد: عموم احزاب و فعالان سیاسی از جمله حزب اعتدال و توسعه علاقه مند به حضور فعال در انتخابات هستند مشروط بر آنکه شرایط مناسبی برای تایید نامزدهای آنان در انتخابات و زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم آید.

اطلاعات آنلاین نوشت: 80 سال پیش روزنامه کیهان برای دومین بار توقیف شد.

عضو جبهه اصلاحات به خبرگزاری خبرآنلاین می گوید: ما انتخابات را تحریم نکردیم، آنهایی انتخابات را تحریم کردند که شرایط حضور مردم و جریانات سیاسی را در انتخابات سلب کردند.

هم میهن در گزارشی به بازخوانی حاشیه‌های ادوار مجلس خبرگان رهبری به مناسبت آغاز ثبتنام نامزدهای دوره ششم پرداخته است.

فارس نوشت: تولیت حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از حکام عرب، گفت: اما روزگار فرق کرده است و امروز اینترنت و شبکه های اجتماعی باعث شده تا تیغ دروغ های آن‌ها دیگر برش نداشته باشد.

عکسی از سفر سیدمحمد خاتمی به سوریه و استقبال بشاراسد از او منتشر می‌شود.

فارس نوشت: جمعی از فدائیان فلسطینی 55 سال پیش، از رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خواست فرمان‌خواهی برای جهاد در برابر رژیم غاصب صهیونیستی می‌کنند.

جماران تصویری از سیدحسن خمینی و علی جنتی در مراسم مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی را منتشر کرد.

جماران تصویری از قدرت الله علیخانی، روحانی اصلاح طلب که اخیرا نوه خود را از دست داد را در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی منتشر کرده است.

محسن هاشمی در برنامه به افق فلسطین از خوشحالی مردم بعد از برد ایران مقابل اسراییل گفت: مردم به پدرم می گفتند شیخ بوق بزن!/ صداوسیما

فارس نوشت: وزیر اطلاعات می گوید: عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با دیگر کشورها قابل ترمیم نخواهد بود.

هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و ششم مهر در مورد صدور حکم اعدام برای یوسفی اشکوری، اعتراض آیت‌الله منتظری به این حکم و ملاقات با محسنی اژه‌ای نوشته‌است.

یک نماینده مجلس از انداختن توپ شفافیت به سایر قوا توسط مجلس انتقاد می کند و می گوید این طرح شبیه به شیر بی یال و کوپال شده است.

رهبر انقلاب تاکید می کنند دولتِ غاصبِ رژیمِ صهیونیستیِ امروز قطعاً باید محاکمه بشود.

ایسنا نوشت: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در پایان روز اول ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 959 نفر ثبت نام قطعی کردند.

اطلاعات آنلاین نوشت: نهمین روز از چهارمین جنگ اعراب و اسرائیل را روزنامه اطلاعات به طور کامل پوشش داد.