جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

درحالی که زمزمه های امیدوارکننده ای برای حل پرونده FATF شنیده می شود که دولت رئیسی در چند نوبت طی روزهای اخیر این موضوع را انکار کرده است، انکار کردنی که به نظر می رسد بیشتر بخاطر ترس از واکنش تندروها باشد.

تسنیم نوشت: فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌بایست دامنه وسیعی از عمل، قدرت و تأثیر را برابر دشمنان بزرگ و متعدد و متکثر با ابزارهای متنوع در تمامی عرصه‌ها ایجاد کند، امروز تنها مانع جهانی‌شدن غرب، انقلاب اسلامی است.

پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی با ایرنا درباره مباحث مختلفی همچون وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور، منافقین، واکنش به صورت منتشرشده آیت الله منتظری و... توضیح داده است.

جماران نوشت: پزشکیان گفت: چرا با کسانی که تخلف کردند و وارد شدند برخورد نمی‌شود؟ کسی نمی‌گوید که با افغان‌ها دشمن هستیم بلکه ما با آن‌ها هم زبان بوده و یک مملکت بودیم. مسئله اصلی داشتن مجوز است.

فارس نوشت: معاون سیاسی رئیس‌جمهور گفت: در گفتگوی تلفنی امروز رؤسای جمهور ایران و روسیه، رئیسی نسبت به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

روزنامه شرق با بازنشر گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین، با ابوالقاسم رئوفیان به تحلیل تقسیم بندی اصولگرایان در انتخابات پیش رو پرداخته است.

محمدرضا صباغیان به دلیل خاموش شدن میکروفون خود حین صحبت کردن به رئیس مجلس شورای اسلامی اعتراض کرد.

عکسی از نماینده مردم کبودرآهنگ با لباس نظامی را مشاهده می کنید.

عکس‌های جدیدی از بمب‌افکن رادارگریز نسل ششم «B-21 Raider» در خلال کنفرانس هوا و فضا 2023 منتشر شد که نشان می‌دهد هواپیما در وضعیت تکمیلی خوبی قرار دارد.

خانه ملت نوشت: کمیسیون فرهنگی مجلس قتل مهرجویی و همسرش را محکوم کرد.

فارس: سخنگوی شورای وحدت گفت: بحث رقابت بسیار مهم است و برای تحقق این امر لازمه‌اش حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات پیش رو است، به همین جهت ما از حضور سلیقه‌های مختلف در این عرصه حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم بافق در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از بسته بودن تذکر و اخطار انتقاد کرد.

نماینده مردم تبریز در گفتگو با عصر ایران گفت: الان از بسیاری از کشورها افراد برای درمان به کشور ما می آیند ولی در آینده مردم خودمان مجبورند برای درمان بسیاری از بیماری ها به خارج بروند.

جماارن نوشت: یادگار امام در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین اسحاق مشکینی را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام رضایی خراسانی گفت: هدف شورای وحدت کسب موفقیت در انتخابات مجلس دوازدهم است و در همین راستا تلاش می‌کنیم.

ایلنا نوشت: جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی درباره مسائل مطرح شده طی روزهای اخیر در خصوص پذیرش FATF گفت: FATF در حال حاضر در مجمع تشخیص گیر کرده است، ما در مجلس دهم کارش را تمام و تصویبش کردیم.