یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

صباغیان نماینده بافق گفت: آقای قالیباف به چه علت اخطار و تذکر را بسته‌اید؟ براساس کدام ماده آیین‌نامه داخلی؟ آقای قالیباف شما اجازه ندارید صدای منو ببندید! آقای قالیباف شما دیکتاتوری به راه انداختید! منبع: صدای مجلس

تصاویری از تمرین جودوی سخنگوی دولت سیزدهم، علی بهادری جهرمی را ببینید. گفتنی است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک جودوکار محسوب می شود و همواره در این رشته فعالیت می کند. منبع: چندثانیه

رییس شورای مرکزی جبهه پایداری در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: برای ما صلاحیت افراد مهم است و افراد اصلح را در لیست نهایی خود قرار می‌دهیم.

ایسنا نوشت: وزیر کشور با اشاره به قتل داریوش مهرجویی و همسرش، گفت: امیدواریم با تجربیات نیروهای فراجا قاتل یا قاتلان شناسایی، دستگیر و تحویل قوه قضائیه شوند.

تسنیم نوشت: سخنگوی دولت از دستور ویژه رئیس‌جمهور برای پیگیری ماجرای قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد.

ایسنا نوشت: ولایتی به خالد قدومی، نماینده حماس در تهران، گفت: رژیم اسرائیل رفتنی است و شما و ملت فلسطین سرافراز و پیروز خواهید ماند و این مهم یک اصل قطعی است.

فعال سیاسی اصولگرا در مصاحبه ای با نامه نیوز گفت: اصلاح طلبان هر چند نیروهایی را به میدان فرستادند اما هنوز چارچوب انتخاباتی خود را مشخص نکردند.

ایلنا نوشت: وزیر کشور گفت: به طور طبیعی اجرای طرح ساماندهی مهاجران افغانستانی زمان‌بر خواهد بود.

روزنامه هم میهن در مطلبی به بررسی اظهارات اخیر سیدابراهیم رئیسی درباره دوطیف نیروهای حامی دولت پرداخته است.

فارس نوشت: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در پیامی درگذشت داریوش مهرجویی و همسرش را تسلیت گفت.

روزنامه جوان با انتقاد از سکوت احمدی نژاد در مقابل فاجعه غزه نوشت: این سکوت در شرایطی است که کسانی، چون سید محمد خاتمی و بسیاری از اصلاح‌طلبان هم درباره جنایات اسرائیل موضع گرفتند.

کریمی اصفهانی، چهره سیاسی اصولگرا می گوید: بارها گفته ام خطر آقای احمدی‌نژاد با سبک و سیاقی که دارد، به مراتب از مساله بنی صدر که آن جنایت را کرد، سنگین‌تر است، ولی نمی‌دانم چرا نظام تعلل می‌کند و چرا دستگاه نظام با او برخورد نمی‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به حرکت جمعی از جوانان انقلابی استان کرمانشاه به سمت نقطه صفر مرز خسروی گفت: جوانان کرمانشاهی با این حرکت برای مقابله با اسرائیل اعلام آمادگی می‌کنند.

یک نماینده مجلس از تصمیم مجلس برای ساماندهی وضعیت مهاجران افغان خبر داد.

رشیدی کوچی در صحن علنی از دولت انتقاد کرد و گفت: این همه داریم برای خودرو داد و هوار میکنیم، الان برای خودور های کارکرده 3 ماهه منتظر یه آیین نامه ساده ایم، چرا ساده ترین مسائل رو انقد پیچیده میکنیم.

عباس عبدی نوشت: نکته و پرسش مهم آیا متدین کردن جوانان وظیفه نظام آموزشی است؟ پس وظیفه نهاد دین چه می‌شود؟ نکند برای آنان وظیفه دیگری در نظر گرفته شده؟