دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: پویشی با عنوان «طوفان الاقصای بچه‌های مسجد» در کرمانشاه اجرا می‌شود.

ایرنا نوشت: وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در سفری از قبل برنامه‌ریزی شده فردا سه‌شنبه راهی تاجیکستان می‌شود

نیروهای مسلح روسیه یک جنگنده Su-27 را برای مقابله با پهپاد RQ-4b گلوبال هاوک نیروی هوایی ایالات متحده در نظر گرفتند؛ با نزدیک شدن هواپیمای روسی، هواپیمای بدون سرنشین آمریکا، از مرز دور شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب، در راستای ترویج فرهنگ ایثار در جامعه است.

رئیس جمهور ضمن هشدار نسبت به توسعه دامنه تحولات به دیگر نقاط منطقه در صورت عدم توقف حملات جنایتکارانه صهیونیست‌ها در غزه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بار دیگر ثابت کرد که رژیمی نژادپرست و ضدبشر است که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

خانه ملت نوشت: رئیس مجلس با بیان اینکه محاصره غزه و قطع ارسال آب، برق، دارو و غذا مصداق بارز نسل‌کشی و استفاده از تسلیحات نظامی غیرمتعارف ناقض کنواسیون‌های بین‌المللی است گفت: هشدار می‌دهم اگر جنایت متوقف نشود وضعیت به سرعت از کنترل خارج خواهد شد و صبر و شکیبایی وجود نخواهد داشت.

ایسنا نوشت: با تصویب مجلس، انتخاب و فعالیت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کاربران ارتباطی و فناوری اطلاعاتی پس از صدور صلاحیت فنی و حرفه‌ای آن‌ها توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امکان‌پذیر است.

رئیس جمهور رویکرد کشورهای غربی و خصوصاً آمریکا در حمایت کورکورانه از رژیم صهیونیستی را مشوق صهیونیست‌ها برای تشدید و ادامه نسل‌کشی در غزه دانست و تصریح کرد: فاجعه بزرگی که اکنون در منطقه در حال رقم خوردن است، نتیجه سیاست‌های محکوم به شکست آمریکا و دیگر حامیان غربی رژیم صهیونیستی است.

ایرنا نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ثبت نام نهایی برای انتخابات مجلس 1402 به شکل غیرحضوری خواهد بود و از 27 مهر شروع شده و تا 3 آبان ادامه دارد.

ایرنا نوشت: انتخابات هیات‌رئیسه خانه احزاب ایران برگزار و رئیس جدید دوره‌ای این تشکل صنفی انتخاب شد.

درحالی که زمزمه های امیدوارکننده ای برای حل پرونده FATF شنیده می شود که دولت رئیسی در چند نوبت طی روزهای اخیر این موضوع را انکار کرده است، انکار کردنی که به نظر می رسد بیشتر بخاطر ترس از واکنش تندروها باشد.

تسنیم نوشت: فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌بایست دامنه وسیعی از عمل، قدرت و تأثیر را برابر دشمنان بزرگ و متعدد و متکثر با ابزارهای متنوع در تمامی عرصه‌ها ایجاد کند، امروز تنها مانع جهانی‌شدن غرب، انقلاب اسلامی است.

پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی با ایرنا درباره مباحث مختلفی همچون وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور، منافقین، واکنش به صورت منتشرشده آیت الله منتظری و... توضیح داده است.

جماران نوشت: پزشکیان گفت: چرا با کسانی که تخلف کردند و وارد شدند برخورد نمی‌شود؟ کسی نمی‌گوید که با افغان‌ها دشمن هستیم بلکه ما با آن‌ها هم زبان بوده و یک مملکت بودیم. مسئله اصلی داشتن مجوز است.

فارس نوشت: معاون سیاسی رئیس‌جمهور گفت: در گفتگوی تلفنی امروز رؤسای جمهور ایران و روسیه، رئیسی نسبت به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

روزنامه شرق با بازنشر گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین، با ابوالقاسم رئوفیان به تحلیل تقسیم بندی اصولگرایان در انتخابات پیش رو پرداخته است.