شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ خلبان قربانی گفت: بالگردهای هوانیروز ارتش در مناطق مرزی مستقر هستند و رصد مرزها را انجام می‌دهند.

شرق نوشت: در مجلس دهم نمایندگان کوشیدند با رأی به پذیرش FATF شرایط را برای این امر مهیا و هموار کنند، اما در نهایت لوایح مربوط به پذیرش FATF چند سالی است که در مجمع تشخیص مصلحت سرگردان مانده و خاک می‌خورد.

همشهری آنلاین عکسی از سردار مهدی معینی در کنار شهید قاسم سلیمانی منتشر کرده است.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در دولت سابق با بیان خاطره ای از انتخابات مجلس پنجم که فضا تحت تاثیر نظارت استصوابی شورای نگهبان بود، گفت: دوستان جناح چپ در آن مقطع علاقمند نبودند که در انتخابات شرکت کنند ولی دغدغه توسعه و سازندگی کشور داشتند و در نهایت برای مجلس پنجم کاری کردند، کارستان و به تعبیر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی زلزله‌ای ایجاد کردند.

ایسنا نوشت: هیئت پارلمانی ایران در پی سخنرانی رئیس اتحادیه بین‌المجالس جهانی علیه مردم فلسطین مراسم افتتاحیه را ترک کردند.

مهر نوشت: در صحن علنی امروز مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجاز به مولد سازی اموال غیرمنقول خود شد.

مهر نوشت: سخنگوی شورای نگهبان در جدیدترین گزارش خود به مردم، به تشریح مهمترین ابهامات لایحه عفاف و حجاب پرداخت.

احمد زیدآبادی نویسنده و روزنامه نگار در هم میهن در واکنش به انتقادات محمدرضا باهنر نوشت: یک‌طرفه در مقابل دوربین نشستن و قطار افتراء و اهانت را به حرکت درآوردن، اسمش هر چه باشد، قطعاً هنر نیست که آقای باهنر آن را به آخر فامیلی بزرگ خود چسبانده است.

مهر نوشت: ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره 10 خود درباره زمان نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سابق کشور در پنجمین کنگره سراسری حزب کارگزاران سازندگی گفت: هر چند قدرت نظامی، اصل مهمی است اما قدرت اصلی یک کشور بر مبنای مشروعیتی است که مردم به حاکمیت می‌دهند. مشت آهنین با مردم جواب نمی‌دهد و بازی با رای مردم بازی با حق‌الناس است./ خبرآنلاین

روبرت بگلریان، نماینده اقلیت‌های مذهبی در مجلس معتقد است: قالیباف با توجه به ملاحظات حاکمیتی به مسائل عام جامعه نگاه می‌کند، همینطور دغدغه‌های حاکمیت دارد و شاید به خاطر اینکه شرایط کشور به نوعی شده که با توجه به ملاحظات منطقه‌ای ایجاب می کند که ابعاد سیاسی مسائل پررنگ تر از ابعاد حقوقی آن باشد.

محمدجواد ظریف وزیرخارجه سابق کشورمان در کنگره حزب کارگزاران سازندگی گفت: می‌گفتند تحریم تسلیحاتی چه اهمیتی دارد؟ اما امروز به لطف خدا از سوی سازمان ملل متحد هیچ تحریمی ایران را تهدید نمی‌کند. می‌گفتند اگر مهم بود، آمریکا اجازه نمی‌داد ایران بتواند از زیر تحریم‌های تسلیحاتی خارج شود؛ اما فراموش کردند در سال 2019 آقای پمپئو روزشماری در سایت وزارت خارجه آمریکا گذاشت که فلان روز دیگر تحریم...

نماینده رشت انتقاداتی صریح درباره هزینه های صداوسیما مطرح کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا آماده دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور هستند، گفت: با نابودی یزیدیان زمان ان‌شاءالله پرچم لا اله الا الله در همه جهان به اهتزار در خواهد آمد.

دکتر علی اکبر صالحی به روزنامه جوان گفت: اسرائیل شکست‌خورده جنگ امسال است. چرا این حرف را مطرح می‌کنیم، چون در همین جنگ دائماً اعلام کردند ما با افراد غیرنظامی کاری نداریم، رسانه‌های غربی هم از این مسئله پشتیبانی کردند و یک حالت انسان‌دوستانه به خود گرفتند، بعد هم بیمارستان را زدند. این امر اوج شکست رژیم‌صهیونیستی را نشان داد که دروغگویی و نفاق این رژیم عیان شد.

اعتماد جزئیاتی از علت بازداشت دختر عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب را منتشر کرده است. این مطلب پیش از آزادی دختر عبدی تهیه و چاپ شده است.