شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

محمدجواد ظریف وزیرخارجه سابق کشورمان در کنگره حزب کارگزاران سازندگی گفت: طبق آیه «فبما رحمه بین قلوبهم» خدا به پیغمبر می‌گوید این رحمت خداست که تو با مردم مهربان شدی و مشت آهنین با مردم جواب نمی‌دهد. اگر تو پیغمبری و تو که مظهر حمایت الهی هستی با این مردم بدخو بودی و تندی می‌کردی از دورت پراکنده می‌شدند؛ از این مردم بگذر و برایشان استغفار کن و با آنان مشورت کن. الفت بین قلوب مردم مبنای...

کانال تلگرامی دفتر رهبر انقلاب تصویری از تلگراف تسلیت آیت‌الله خامنه‌ای به امام خمینی (ره) در آبان 1356 در پی درگذشت مرحوم مصطفی خمینی منتشر کرد.

جماران نوشت: آیت الله جوادی آملی با اشاره به حوادث غزه گفت: این جریان غزه چگونه توجیه می شود؟! هیچ درنده ای، هیچ ماری، هیچ عقربی اینطور نمی گزد، بعد از مدتی که سیر شد، کنار می رود! اینگونه نسل کشی و اینگونه کودک کشی؟!

محمدجواد ظریف وزیرخارجه سابق کشورمان در کنگره حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر اعتماد مردم به این قدرت را حفظ کنیم، بزرگ‌ترین عامل بازدارندگی کشور را داریم. در جنگ چطور مقاومت کردیم؟ در اواخر فوریه سال 2002 بعد از سخنرانی محور شرارت، آریل شارون به آمریکا رفت و به آمریکایی‌ها می‌گوید، بغداد آدرس غلط است و آدرس درست تهران است. برای اینکه حمله نظامی که آمریکا می‌خواست انجام دهد به عراق انجام...

تسنیم نوشت: سخنگوی ستاد انتخابات مجلس گفت: تا این ساعت 10724 نفر از متقاضیان ثبت نام خود را نهایی کردند که از این تعداد 4182 نفر امروز در پنجمین روز ثبت نام ها داوطلب شدند که این تعداد روز گذشته 1321 نفر بود.

عکسی قدیمی از رهبر انقلاب و محسن رضایی را با لباس نظامی می بینید.

رئیس‌جمهور با اشاره به موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه مشکلات منطقه با دخالت نیروهای بیگانه قابل حل نیست، بر رفع مشکلات منطقه‌ای از طریق تعامل و همکاری بیشتر کشورهای منطقه تأکید کرد.

فارس نوشت: رئیس جدید خانه احزاب ایران که سال‌ها مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی نیز بوده، به خاطره‌ای از مرحوم هاشمی بعد از ردصلاحیت در سال 92 اشاره کرد.

محمد جواد ظریف در کنگره حزب کارگزاران گفت: امروز تصور پوشالی اسرائیل از شکست ناپذیری اش بر هم ریخته است. شکست ناپذیری اسرائیل آنقدر جا افتاده بود که کسی تصور نمی کرد عملیاتی که انجام شد واقعی باشد اما واقعیت این است که عصر قدرقدرتی به پایان رسیده است.

عباس عبدی نوشت: محکوم کردن جنگ فارغ از زمینه‌ها و عوامل ایجاد و تشدیدکننده آن دردی را درمان نمی‌کند و چه بسا ممکن است موجب انحراف از فهم حقیقت جنگ و کوشش برای جلوگیری از آن شود.

جماران نوشت: حسین مرعشی گفت: معیشت را که نمی‌توانند درست کنند. دلشان می‌خواهد درست کنند ولی معیشت مردم به این سادگی قابل درست کردن نیست؛ 10 سال زمان می‌خواهد.

وَلا تنَازَعوا فَتَفشَلوا وَتذَهَبَ ریحُکُم و نزاع نکنید، تا سست نشوید، و قدرت (و شوکت شما) از میان نرود! (سوره انفال، آیه 46)

اعتماد آنلاین عکسی از محمدجواد ظریف وزیر خارجه دولت روحانی در کنار صدام حسین منتشر کرده است.

اسحاق جهانگیری، عضو شاخص حزب کارگزاران در کنگره حزب متبوعش در واکنش به اوج گرفتن حملات رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران بیمارستان ها، درحالی که بغض کرده بود گفت: مثل همه مردم ایران و انسان‌دوستان در دنیا همدردی خود با مردم مظلوم غزه را اعلام می‌کنیم به خصوص کسانی که بدون هیچ سرپناهی، بمب‌های وحشیانه بر سرشان ریخته می‌شود. نظام بین‌الملل برای حل این گونه مسائل بسیار عاجز است و قادر نیست...

تسنیم نوشت: مشاور فرمانده کل قوا گفت: تصور کنید سال‌های آینده راهپیمایی اربعین به 50 میلیون نفر برسد؛ اگر این جمعیت جهت خود را به سوی قدس تغییر دهند، چه قدرتی می‌تواند با اینان مقابله کند؟

ایرنا نوشت: سخنگوی جبهه پایداری گفت: اصلاح‌طلبان و غرب‌گراها، در حال حذف‌شدن از عرصه قدرت و سیاست هستند و به همین دلیل، دارند دست و پا می‌زنند و منتظرند که اتفاقی مثل حوادث پارسال، رخ دهد تا بتوانند دوباره فعال شده و با حمایت از اغتشاشات، احکام دینی را به چالش بکشند.