پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی از بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان همزمان با نقد و بررسی کتاب "این لحظه ها را دوست دارم" از خانم مریم زرنشان همزمان با سیزدهم اردیبهشت ماه خبر داد.

رئیس کمیته برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه سومین جشنواره پژواک اعلام کرد که پیمان طالبی اجرای مراسم افتتاحیه این جشنواره را به عهده دارد که روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت 15 برگزار می شود.

شماره فروردین ماه ماهنامه گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده ویژه توسعه نامتوازن همراه با آثاری از برخی سیاستمداران، دست‌اندرکاران امر توسعه و نویسندگان مطرح کشور منتشر شد.

معصومه کریمی متولد 1353 در تهران، بازیگر است. آخرین مقطع تحصیلی وی تا دیپلم می باشد، می گوید تئاتر خانه ی اول من است و همیشه سعی در اموختن و یادگیری دارد، عکاسی میکند، گاهی می نویسد و شعر هم می گوید.

«قصر بی‌رحم؛ جنگ گل‌ها» (Blooded Palace: The War of Flowers) یک سریال کره‌ای در ژانر تاریخی است که بر اساس رویدادهای دوران حکومت پادشاه اینجو (نوزدهمین حاکم سلسله جوسئون) ساخته شده و روایتگر دسیسه‌های پشت پرده صیغه‌های سلطنتی برای دستیابی به قدرت است.

بازیگر نقش کاووس در سریال «نون. خ» درباره چگونگی حضورش در این سریال توضیح داد و بیان کرد که پیش از این 30 سال در گروه نجات بوده و از طریق هلی کوپتر به مردم امدادرسانی کرده است.

کارگردان «عروس خیابان فرشته» با اشاره به اینکه این فیلم اثری کمدی و خانوادگی است، تأکید کرد برای موفقیت یک فیلم، فیلمنامه خوب از حضور بازیگر چهره مهم‌تر و تأثیرگذارتر است.

چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو با حمایت وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه از 31 فروردین با حضور پررنگ سینمای ایران در بخش‌های مختلف کار خود را آغاز کرد.

بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع فرماندهان ارشد نظامی کشور، تیتر برتر روزنامه های امروز است.

عباس محمدیان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور در حوزه‌های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VODها است.

امیرحسین علم‌الهدی معتقد است دلیل اینکه سازندگان فیلم‌های سینمایی برای تبلیغات خود به ماهواره رجوع می‌کنند این است که آن‌ها متوجه شده‌اند ضریب نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای بیشتر از تلویزیون است.

با لغو اختتامیه فستیوال «کوچه» در اواخر سال 1402، لغو کنسرت آرمان گرشاسبی در فروردین امسال و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی از سوی ارشاد بوشهر، برگزاری کنسرت در این استان به محل بحث در فضای مجازی تبدیل شده است؛ هرچند مدیر اداره ارشاد بوشهر تاکید می‌کند برگزاری کنسرت در بوشهر مانعی ندارد.

ناصر آبشلی از اعضاء صنف دستیاران فیلمبردار و متخصص نور در سینمای ایران امروز 2 اردیبهشت ماه از دنیا رفت.

ترانه علیدوستی که این روزها دوباره با فیلم «تفریق» به سینماها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود 20 سال داشت.

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری سختی» مبتلا شده، اما اکنون «خوب» است.

هنگامه قاضیانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با انتشار یک یادداشت به تحلیل نقش آفرینی های اخیر سحر دولتشاهی پرداخته است.