دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

حفاظت محیط زیست خراسان رضوی: حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ با تهیه فیلمی از این گونه ارزشمند مستندسازی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمودی رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از 27 فروردین تا ساعت 7 صبح امروز 30 فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسوولان قضائی در سراسر کشور گفت: تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، امروز (پنجشنبه 30 فروردین) نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها بصورت وبیناری برگزارشد. حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای، در بخش نخست سخنانش در این نشست با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: «وعده صادق»...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران و برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، در روزهای اخیر درگیر باران‌های شدید و سیل نابهنگام هستند. اما دلیل این رخدادها چیست؟ ایران و برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، در روزهای اخیر درگیر باران‌های شدید و سیل نابهنگام هستند. اما دلیل این رخدادها چیست؟ در روزهای اخیر هفت استان کشور درگیر سیل نابهنگام هستند. در امارات و به‌ویژه دبی نیز باران شدید، سیل عجیبی را در خیابان‌ها جاری کرده است....

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، تهران در سال 1402 رکوردار چندقلوزایی در کشور بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از 3 هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

وب‌گاه الف

فرمانده یگان ویژه انتظامی خراسان رضوی بابت نقص سیستم آب‌پاش خودرو یگان ویژه در مراسم رژه عذرخواهی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش و تشدید بارش‌ها در سه استان جنوبی کشور احتمال وقوع سیل وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: تهران با ثبت پنج هزار و 787 رویداد چندقلوزایی در سال گذشته رکورددار این رویداد تولد در کشور بود. سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: تهران با ثبت پنج هزار و 787 رویداد چندقلوزایی در سال گذشته رکورددار این رویداد تولد در کشور بود. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس آمار مرکز رصد جمعیت کشور سال 1402، تعداد 19 هزار و 443 مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

با پایان مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان که در زاهدان برگزار شد، نفرات برتر مشخص شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

راننده یگان ویژه فراجا در رژه امروز مشهد صرفا قصد داشت قابلیت های ماشین را نشان دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال کشور تعداد ولادت های ثبت شده برحسب چند قلوزایی در سال 1402 را منتشر کرد.