دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه اصفهان گفت: عملیات وعده صادق در نوع خود بی‌نظیر بود، زیرا بسیاری از موشک‌های ایرانی به هدف برخورد کرده و این یعنی با عملیات طوفان‌القصی و عملیات وعده صادق توانستیم از دیوار آهنین صهیونیست‌ها عبور کنیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت که در جریان اجرای طرح موفق نور که به همت عزیزان نیروی انتظامی درحال اجراست، یک عده افراد ناآگاه و مغرض برای اینکه اسلام را بکوبند، می گویند این حرکت یک برخورد زورمندانه است و اینطور جلوه می دهند که بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله است؛ نخیر اینطور نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: رویکرد اصلی طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد است، نه برخورد و اقدام قهری.

وب‌گاه فرارو

«در این مدت با انجام 85 مورد عملیات امدادی، به 10 هزار و 637 نفر امدادرسانی شد، 1251 نفر اسکان اضطراری یافتند و 193 نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از 132 واحد مسکونی انجام و 3 اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با 80 دستگاه چادر، برای اسکان افراد متاثر از سیل، برپا شد.»

خبرگزاری تسنیم

نفرات برتر رده سنی جوانان پسر در مسابقات کاراته قهرمانی کشور معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان خراسان رضوی از مجلس شورای اسلامی خواستند که اگر الزامی به تعطیلی یک روز دیگر در هفته دارند، «شنبه» را به جای «پنجشنبه» به عنوان روز تعطیل در نظر گیرند. فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان خراسان رضوی از مجلس شورای اسلامی خواستند که اگر الزامی به تعطیلی یک روز دیگر در هفته دارند، «شنبه» را به جای «پنجشنبه» به عنوان روز تعطیل در نظر گیرند. کمیسیون اجتماعی مجلس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: نجاتگران این جمعیت به بیش از 10 هزار نفر خدمات امدادی ارائه کردند و 1251 نفر را اسکان اضطراری دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات ترکیه اعلام کردند که زمین لرزه‌ای با قدرت 5.6 ریشتر روز گذشته (پنجشنبه) مرکز این کشور را لرزاند و به برخی از ساختمان‌ها خسارت وارد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقامات ترکیه اعلام کردند که زمین لرزه‌ای با قدرت 5.6 ریشتر روز گذشته (پنجشنبه) مرکز این کشور را لرزاند و به برخی از ساختمان‌ها خسارت وارد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4.2 بامداد امروز در حوالی روداب استان خراسان رضوی به ثبت رسید. زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4.2 بامداد امروز در حوالی روداب استان خراسان رضوی به ثبت رسید. ایسنا: شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 02:39:26 بامداد امروز جمعه 31 فروردین ماه این زمین‌لرزه را ثبت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین‌لرزه‌ای بامداد امروز در حوالی روداب استان خراسان رضوی به ثبت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین‌لرزه‌ای بامداد امروز در حوالی روداب استان خراسان رضوی به ثبت رسید.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرد که فرآیند نوسازی بیش از 260 هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و 82 هزار واحد از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی ماده 28 آموزگاری با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش و با اتکا به جدیدترین یافته های علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و پرورش طراحی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

بهروز عظیمی که در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان درخشید، جوان‌ورین بازیکن تیم وحید شمسایی محسوب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر در سیل و آبگرفتگی 2 روز گذشته در 8 استان جنوبی کشور، به 5300 نفر امدادرسانی کردند.