دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با پایان مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان که در زاهدان برگزار شد، نفرات برتر مشخص شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: با نظر هیات داوران جشنواره آئین‌های نمایشی، میدانی و خیابانی روستایی و عشایری رضوی 7 گروه تئاتری در روستای کردر رضوی به رقابت خواهند پرداخت.

وب‌گاه فرارو

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: تهران با ثبت پنج هزار و 787 رویداد چندقلوزایی در سال گذشته رکورددار این رویداد تولد در کشور بود.

وب‌گاه گسترش

مبلغ 350 میلیارد تومان، که در لایحه اقتصادی سال 1403 برای ردیف بودجه زیارت درنظر گرفته شده است، در مقایسه با سال قبل 250 درصد افزایش داشته است. اما اگر آن را با زمان تولد این ردیف بودجه در سال 88 و احیای دوباره آن در سال 1401 مقایسه کنیم، 75 درصد به آن اضافه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش و تشدید بارش‌ها در سه استان جنوبی کشور احتمال وقوع سیل وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: مرمت بخشی از حرم شاه عبدالعظیم را در دستور کار داریم و طی 6 ماه آینده مرمت آن انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از فعالیت 6 هزار امدادگر و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در مناطق سیل زده خبر داد.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که وضعیت سدهای کشور، مطلوب نیست و مدیریت مصرف بیش از گذشته باید در دستور کار قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، تهران در سال 1402 رکورددار چندقلوزایی در کشور بوده است.

وب‌گاه الف

براساس اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، تهران در سال 1402 رکورددار چندقلوزایی در کشور بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال تعداد ولادت‌های ثبت شده برحسب چند قلوزایی در سال 1402 ثبت شده است که در این بخش تهران در سال 1402 رکوردار چندقلوزایی در کشور بوده است.

وب‌گاه فرارو

داده‌پردازی آمار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اسکان نوروزی مسافران نشان می‌دهد که اقامتگاه‌های یدون مجوز و غیررسمی از جمله خانه‌های شخصی و اجاره‌ای، چادر‌های مسافرتی و مدارس همچنان سهم بیشتری از سفر‌های نوروزی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آخرین وضعیت، 29 محور شریانی و غیر شریانی از صبح امروز (29 فروردین) تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب به کشور در روز جمعه (31 فروردین) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

علیرغم اثبات فواید بی‌شمار استفاده از نان کامل برای سلامتی جامعه، هنوز تقریباً تمام کارخانجات تولید آرد در کشورمان به دلیل سود هنگفت سبوس‌گیری از آردها، اقدام به تولید آرد سفید و سبوس‌گیری بالا می‌کنند و عملاً سلامت مردم قربانی این سودجویی شده است.