دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه دامداران خراسان رضوی، بیان کرد: امیدواریم دولت اقدامات سرکوب قیمتی را انجام ندهد و به بازار گوشت اجازه دهد تا به تعادل برسد و عرضه و تقاضا نقش تعیین کننده در تشکیل قیمت داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و وقوع رعد و برق در 24 استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و وقوع رعد و برق در 24 استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به منع فعالیت‌های تفریحی و شنا، منع تردد قایق‌ها و شناور‌های سبک تفریحی و صیادی، احتیاط در فعالیت‌های دریایی در مناطق فراساحل، در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت در خصوص فعالیت‌های دریایی توصیه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راهور فراجا گفت: 44 درصد تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو رخ داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: از امروز با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور بارش باران و احتمال وقوع تگرگ وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از 24 اسفندماه تا امروز، در تصادفات متأسفانه 813 نفر جان خود را از دست دادند که به صورت میانگین روزانه چهل و نیم نفر را از دست داده‌ایم. همچنین در این تصادفات، 21 هزار و 441 نفر زخمی شده‌اند؛ بنابراین به صورت میانگین روزانه هزار و 115 نفر در تصادفات مجروح شده‌اند. رئیس پلیس راهور با اشاره به علل...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه‌ای نسبت به بارش باران و رعد و برق در 24 استان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش در 7 استان کشور به دلیل کمبود مدرسه و معلمان در بحران به سر می برد آموزش و پرورش در 7 استان کشور به دلیل کمبود مدرسه و معلمان در بحران به سر می برد به گزارش عرشه آنلاین، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، تهران، قم، البرز و آذربایجان غربی برای ساخت مدرسه نیاز به توجه بیشتری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، تهران، قم، البرز و آذربایجان غربی برای ساخت مدرسه نیاز به توجه بیشتری دارند.

وب‌گاه گسترش

با هدف بررسی عملکرد شعب و ایجاد انگیزه میان همکاران شعب استان خراسان رضوی، عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین به همراه مسئولین منطقه، در ایام نوروز از شعب این استان بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، تهران، قم، البرز و آذربایجان غربی برای ساخت مدرسه نیاز به توجه بیشتری دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد ریشه تمام اختلاف‌های سیاسی و فکری را نحوه اداره زندگی انسان توسط خودش یا دین دانست و گفت: از چند جهت باید مدیریت انسان دست خدا و مظاهر خدا باشد تا این مدیریت به‌صورت عادلانه برای انسان اجرا شود، در غیر صورت بشر قابل مدیریت نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز جنگل‌های سازمان منابع طبیعی گفت: حدود 17 میلیون دانش‌آموز با خانواده‌های خود در کاشت یک میلیارد درخت مشارکت جدی داشته‌اند.

وب‌گاه فرارو

مهمترین اتفاق سال 1403 در طول تعطیلات عید نوروز را شما انتخاب کنید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 48 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.