سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

بر اساس بررسی‌ها، نتایج نشان می‌دهند که در زمستان سال 1402، نرخ بیکاری در استان‌های مختلف با یکدیگر در رقابت بوده است. استان قزوین با نرخ 4.7 درصد، کمترین میزان بیکاری را داشته و در عین حال استان کرمانشاه با نرخ 17.4 درصد، بیشترین نرخ بیکاری را به ثبت رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: جلسه کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان تشکیل و بر ضرورت ترک فعالیت های بدنی، ورزشی و استفاده از ماسک در هوای آلوده به گردوغبار مشهد تا ظهر فردا (سه شنبه) تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی تشکیل جلسه داد تا اقدامات انجام‌شده برای مدیریت سفر و چگونگی خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروز که با ماه رمضان مقارن شده است، مرور شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی همچنین گفت: بیشترین میزان رزرو اقامت به استان خراسان رضوی و بیشترین رشد رزرو نسبت به سال گذشته به استان‌های فارس، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان مربوط بوده است. رزرو اقامت در استان هرمزگان فعلا مانند سال گذشته بوده است و بقیه استان‌ها نیز ثابت و یا کاهشی بوده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی، مشهد، کیش، شیراز و تبریز جزو پرترددترین مسیرهای داخلی هستند و در مسیر خارجی، بیشترین پروازها به عراق (کربلا و نجف)، ترکیه و امارات انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حالی در آستانه سال 1403 قراردادیم که جهاددانشگاهی در چهل‌وسه سال از فعالیت خود همواره مصمم بوده تا با اعتماد به جوانان و اتکاء بر مدیریت جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و بر مبنای شناخت مشکلات واقعی و نیازهای تخصصی جامعه به دنبال ارائه دانش، فناوری و تجاری‌سازی و ایجاد زیرساخت فرهنگی موردنیاز آن درراه عزت و پیشرفت دانش‌بنیان کشور قدم بردارد. این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای ستاد در شصت و یکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تأکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد. سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد. سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به ایران طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور، درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد کمترین نرخ بیکاری در استان قزوین با نرخ 4.7 درصد به ثبت رسیده که کاهشی 3 درصدی در مقایسه با زمستان 1401 را تجربه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف مهم بانک مرکزی اعلان سیاست قبل از تهمیدات لازم برای اجرای آن است، گفت: در ماه‌های پایانی سال شاهد نرخ 62 هزار تومانی ارز بودیم اما در مجموع امسال باثبات‌ترین سال ارزی کشور طی شش سال اخیر بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت آب کشور اظهار کرد: شهروندان با مدیریت سفرهای نوروزی، می‌توانند با انتخاب بهترین زمان سفر، مسیر و مقصد متناسب با فعالیت سامانه بارشی پیش رو از مخاطرات احتمالی وقوع سیلاب ایمن باشند. مردم و مسافران نوروزی از تردد و توقف در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها و جاده‌های کوهستانی که احتمال وقوع زمین لغزش و ریزش مصالح سنگی وجود دارد، خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صنعت آب کشور با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی در بسیاری از استان‌های کشور، نسبت به وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری در زمستان 1402 در رقابت میان استان‌ها، در استان قزوین با 4.7 درصد کمترین میزان را داشته و در استان کرمانشاه بیشترین نرخ را با 17.4 درصد به ثبت رسانده است.