سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای ستاد در شصت و یکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تأکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد. سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد. سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به ایران طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور، درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد کمترین نرخ بیکاری در استان قزوین با نرخ 4.7 درصد به ثبت رسیده که کاهشی 3 درصدی در مقایسه با زمستان 1401 را تجربه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف مهم بانک مرکزی اعلان سیاست قبل از تهمیدات لازم برای اجرای آن است، گفت: در ماه‌های پایانی سال شاهد نرخ 62 هزار تومانی ارز بودیم اما در مجموع امسال باثبات‌ترین سال ارزی کشور طی شش سال اخیر بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت آب کشور اظهار کرد: شهروندان با مدیریت سفرهای نوروزی، می‌توانند با انتخاب بهترین زمان سفر، مسیر و مقصد متناسب با فعالیت سامانه بارشی پیش رو از مخاطرات احتمالی وقوع سیلاب ایمن باشند. مردم و مسافران نوروزی از تردد و توقف در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها و جاده‌های کوهستانی که احتمال وقوع زمین لغزش و ریزش مصالح سنگی وجود دارد، خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صنعت آب کشور با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی در بسیاری از استان‌های کشور، نسبت به وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری در زمستان 1402 در رقابت میان استان‌ها، در استان قزوین با 4.7 درصد کمترین میزان را داشته و در استان کرمانشاه بیشترین نرخ را با 17.4 درصد به ثبت رسانده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب کشور با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی در بسیاری از استان‌های کشور، نسبت به وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد و گفت: شهروندان محترم مسیر و مقصد سفرهای نوروزی را با توجه به فعالیت سامانه بارشی انتخاب کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چراغ پور اذعان کرد: بارش شدید باران، برف در نواحی مرتفع، رعد و برق، تگرگ در مناطق مستعد، ذوب برف و وزش باد شدید از سه‌شنبه در این استان وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی درباره بارش‌های شدید در 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز گفت: از سفرهای غیر ضروری در بازه زمانی هشدار اجتناب کنید، به هیچ عنوان در حاشیه و بستر رودخانه ها و مناطقی که مستعد وقوع سیلاب، زمین لغزش و رانش است مستقر نشوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه در اکثر مناطق کشور به‌جز برخی مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش‌های فراوان در راه است | این استان‌ها روزهای ابتدایی نوروز بارندگی خواهند داشت | مسافران نوروزی به هشدارهای قرمز هواشناسی توجه کنند مدیرکل دفتر پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا سامانه پر بارشی جدیدی از سمت جنوب غرب کشور وارد می شودکه در زمینه مسافران حتما به هشدارهای قرمز توجه کنند. صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه طبق پیش بینی‌های صورت گرفته...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.