سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا ضمن خبر دادن از بارش برف و باران در برخی استان‌ها اعلام کرد که طی امروز و فردا شهرکرد با دمای 7- و 6- درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر ورزش و جوانان گفت: در توسعه ورزش همگانی غفلت و در دوره‌های مختلف کوتاهی شده است و دچار روزمرگی شده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اینکه صندوق اعتباری هنر سال جاری سالی پر کار را با انجام طرح‌ها و اقدامات تحولی رقم زد، تصریح کرد: صندوق هنر سال 1403 چهره فعال تر و با اقدامات جدید تری را در حوزه توانمند سازی هنرمندان انجام خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر پنج‌شنبه هفدهم اسفند در پنجمین نشست سراسری نمایندگان صندوق اعتباری هنر که به میزبانی سالن شیخ طبرسی آستان قدس رضوی برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، ضمن قدردانی از زحمات نمایندگان صندوق در سراسر کشور، گفت: امسال این نشست در نزدیک‌ترین مکان به حرم رضوی برگزار کرد، امیدوارم، که به حول قوه الهی نشست با برکتی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود. این خبر بصورت رسمی تایید و تکذیب نشده است. بر اساس اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شده، آیت الله احمد جنتی بزودی از دبیری شورای نگهبان کنار می رود

وب‌گاه خبر آنلاین

از مدت‌ها پیش برخی معتقد بودند که سیدابراهیم رئیسی که از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی و در یک رقابت ساده و ممکن پیروز انتخابات در آن استان شد، رئیس آینده خبرگان رهبری خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری 15 مرحله حراج به صورت همزمان در هشت استان کشور خبر داد و گفت: در این حراج ها 250 قلم کالای لوازم خانگی عرضه شد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: نگاه رهبر انقلاب به حوزه فرهنگ اگر به همه کشور تسری یابد شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم.

وب‌گاه فرارو

مسوول ستاد استهلال خراسان رضوی گفت: 19 گروه مجهز به دوربین چشمی و تلسکوپ در این استان برای استهلال ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فهرست کامل آرای همه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را منتشر کرد. فهرست کامل آرای همه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را منتشر کرد. چهار میلیون و 750 هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد، 2 میلیون و 400 هزار نفر مربوط به حوزه انتخابیه مشهد و کلات هستند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار درباره فعالیت سامانه بارشی در 14 استان از بارش‌های رگباری شدید در نوار جنوبی کشور و جزایر واقع در خلیج‌فارس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فهرست کامل آرای همه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را منتشر کرد.