شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

روز جمعه بیست و پنجم خرداد، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

وب‌گاه عصر ایران

مردم روستا در حال حاضر آب آشامیدنی مورد نیازشان را بسیار سخت و به صورت قطره چکانی تأمین می‌کنند، گرچه مردم روستا آب را از قنات سینه برآباد برداشت می‌کنند، اما در همان مسیر که مادر چاه قنات قرار دارد، برخی شرکت‌های صنعتی معدنی معادن سنگ‌آهن سنگان با چاه‌هایی که دارند بی‌رویه برداشت آب دارند و قنوات سینه و ده برآباد را در معرض خطر و تهدید خشک شدن قرار داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدباقر قالیباف در سال 1361 در سن 21 سالگی با زهرا مشیر الاستخاره ازدواج کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاضی زاده هاشمی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع در دو سطح قابل بحث است؛ یکی‌قوانین موجود است که رئیس جمهور مجری قانون است و باید پیشنهادات خود را به قانون گذار جهت اصلاح ارائه دهد و سطح دیگر بحث ایده من است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قاضی زاده هاشمی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع در دو سطح قابل بحث است؛ یکی‌قوانین موجود است که رئیس جمهور مجری قانون است و باید پیشنهادات خود را به قانون گذار جهت اصلاح ارائه دهد و سطح دیگر بحث ایده من است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: در گام اول انقلاب ظرفیت‌های بسیار بزرگی ایجاد شد اما نیاز به دگردیسی داریم. اسم این دوره را فصل پروانگی گذاشتم، پیله باید شکافته شود و موجودی جدید خلق شود و آغاز آن از تحول در نظام آموزش و پرورش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پورمحمدی با بیان این که نجات کشور، فساد زدایی و شفافیت با اجرای خوب دولت الکترونیک است، گفت: وقتی از هوش مصنوعی و دولت الکترونیک حرف می‌زنم، در این کار مجرب هستم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خطر آلودگی واقعی است؛ یعنی فقط هشدار نیست و این اتفاق خواهد افتاد! ما روزانه فقط چهار پرواز از امارات که یک کشورآلوده به این نوع پشه است، به شهر مشهد داریم. رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خطر آلودگی واقعی است؛ یعنی فقط هشدار نیست و این اتفاق خواهد افتاد! ما روزانه فقط چهار پرواز از امارات که یک کشورآلوده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پورمحمدی گفت: در دولت من رسانه‌ها آزادند از دولت انتقاد کنند، من با مدیریتی که در مبارزه با فساد دارم مطمئن هستم یکی از راهکارهای مبارزه با فساد شفافیت است و برای شفافیت به دولت الکترونیک نیاز داریم، خبرنگاران و رسانه ها میدان دار شفافیت هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید: باید عدالت به عنوان شورای آرمانی انقلاب اسلامی باید محقق شود، مردم باید ثروتمد باشند تا دولت ثروتمند شود یعنی درآمد سرانه باید افزایش یابد. عدالت هم قدرت و ثروت را تضمین می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «صف اول» حضور یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «صف اول» حضور یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «صف اول» حضور یافت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از افتخارات دولت سیزدهم این بود که 40 درصد دانش‌آموزان متوسطه دوم به هنرستان‌ها رفتند، گفت: 3.5 میلیون مترمربع طی 33 ماه به فضای آموزشی کشور اضافه شده است.