شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

گزارش عملکرد تجارت الکترونیکی در سال 1402 نشان می‌دهد که تراکنش‌های تجارت الکترونیکی از 3.9 میلیارد تراکنش عبور کرده و متوسط مبلغ هر تراکنش نیز 815 هزار تومان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این خبر فیلمی از سیلاب مخرب منطقه دربند جاده کندوان را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 25خرداد 1403 اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از اعزام تیم‌های امدادی به نطقه سیل زده چالوس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: امروزدر شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز 25 خرداد بارش باران در 13 استان از جمله نواحی غربی کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه گسترش

باقری اصل گفت: افزایش 74 درصدی ارزش تراکنش‌ها و 30.6 درصدی تعداد در حالی است که شاخص‌های متناظر در شاپرک 33 درصد ارزش و 10 درصد تعداد در این سال رشد داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشهد - رئیس اداره هواشناسی سبزوار گفت: تندباد با سرعت 90 کیلومتر در ساعت، شهرستان سبزوار در غرب استان خراسان رضوی را درنوردید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

امین موسوی، عکاس حیات وحش، ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود از گله قوچ‌های اوریال در منطقه حفاظت شده هزار مسجد خراسان، منتشر کرده است. این تصاویر در بهار 1403 ثبت شده است. قوچ اوریال، بزرگ‌ترین قوچ ایران، است. نوع حلزونی‌شکل شاخ‌های این قوچ منحصر به فرد است و به طرف پهلوی صورت و رو به جلو خمیده‌اند. منطقه حفاظت‌شده ارس هزار مسجد، در استان خراسان رضوی و در شمال غرب مشهد واقع شده‌است. گونه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسای ستادهای استانی مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری تعیین شدند.

وب‌گاه فرارو

از مخاطرات این شرایط جوی می‌توان به جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها و احتمال سقوط سنگ به‌ویژه در جاد‌های کوهستانی و گردنه‌ها، رخداد تگرگ، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی اشاره کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی گفت: در 15 استان کشور از جمله تهران شاهد وزش باد و وقوع تندباد‌های لحظه‌ای تا ابتدای هفته آینده خواهیم بود که هشدار هواشناسی برای آن صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی پزشکیان، اسامی رؤسای ستادهای استانی را اعلام کرد.