شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی: تندبادهای لحظه‌ای در استان‌های تهران، البرز، قزوین، مازندران، قم، مرکزی، سمنان، اصفهان، همدان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان ادامه دارد. کارشناس هواشناسی:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی نیکزاد با صدور احکامی روسای ستادهای استانی محمد باقر قالیباف را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این دولت نسخه نویسی الکترونیکی به صورت صد در صدی اجرا شده و این در حالی بود که در ابتدای دولت این طرح 10 درصد پیشرفت داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی نیکزاد با صدور احکامی روسای ستادهای استانی محمد باقر قالیباف را منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری میزان

عملیات اجرایی 109 طرح از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور شهید به استان خراسان رضوی و 10 هزار و 477 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مراسمی با حضور سرپرست ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست ریاست جمهوری تاکید کرد: در دولت سیزدهم اتفاق های بزرگی رقم خورد و به عبارتی کل کشور تبدیل به کارگاه شده است و امروز برای حضور در افتتاحیه پروژه ها فشار زیادی بر روی ماست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحرایی با بیان اینکه باید طوری کار کنیم که همه دانش آموزان طعم عدالت را بچشند، گفت: ما باید مدرسه یاری را ترویج کنیم. صحرایی با بیان اینکه باید طوری کار کنیم که همه دانش آموزان طعم عدالت را بچشند، گفت: ما باید مدرسه یاری را ترویج کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از افتخارات دولت سیزدهم این بود که 40 درصد دانش آموزان متوسطه دوم به هنرستان‌ها رفتند، گفت: در...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از افتخارات دولت سیزدهم این بود که 40 درصد دانش آموزان متوسطه دوم به هنرستان‌ها رفتند، گفت: در مجموعه طرح‌های آموزشی با اسم «یادگار ابراهیم» 5000 کلاس درس در استان خراسان رضوی ساخته خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: طرح سلامت خانواده در 195 شهرستان اجرایی شد.

خبرگزاری میزان

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری روز پنجشنبه برای شرکت در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 109 طرح عمرانی و خدماتی در خراسان رضوی وارد مشهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه امنیت رکن اساسی انتخابات به شمار می‌رود، گفت: برقراری امنیت مستلزم عملکردی هوشمندانه و تسلط بر فناوری‌های نوین است و در این امر آینده پژوهی اهمیت بسزایی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان