شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

امین کلاهدوزان، گفت: تعداد کسب‌وکار‌های دارای اینماد فعال به بیش از 200 هزار عدد رسیده که رشد 47 درصدی داشته است؛ همچنین در سال 1402 حدود 4 میلیون و 256 هزار گواهی امضای الکترونیکی صادر شده که نسبت به سال قبل 125 درصد رشد را تجربه کرده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای 13 استان هشدار نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی «ترنم فتح»، ویژه یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و اختتامیه دومین جشنواره ملی «ترنم حماسه» ویژه گروه‌های سرود مردمی، شامگاه سه‌شنبه، 22 خرداد 1403 در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. در این مراسم ابتدا سردار نادر ادیبی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سخنانی گفت: گروه‌های...

وب‌گاه فرارو

هم‌اکنون میانگین فرونشست زمین در 14 استان کشور براساس آخرین آمار‌ها بیش از 10 سانتی‌متر در سال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، هاشم امینی گفت: پروژه خطوط جمع‌آوری و انتقال آب چاه‌های داخل شهر مشهد ضمن اثربخشی 2000 لیتر در ثانیه، تاثیر مهمی در بهبود کیفیت آب مناطق مختلف و عدالت در توزیع آب در شبکه به‌ویژه حاشیه شهر مشهد خواهد داشت و علاوه بر آن 41 کیلومتر خط انتقال، سه مخزن با ظرفیت 90هزار مترمکعب، 70 حلقه چاه و یک ایستگاه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول پیگیری رمزارزهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور 882 دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز قاچاق کشف شده در استان توسط این شرکت در محل اداره کل اموال تملیکی در مشهد امحا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردسته های مجروح اوباش که یکی ازآن ها هدف 6 گلوله قرار گرفته در بیمارستان های مختلف بستری شدند اما درگیری نوچه ها به مقابل بیمارستان کشید. سردسته های مجروح اوباش که یکی ازآن ها هدف 6 گلوله قرار گرفته در بیمارستان های مختلف بستری شدند اما درگیری نوچه ها به مقابل بیمارستان کشید. به گزارش عرشه آنلاین، پلیس با دستگیری 7 تن از عاملان اصلی دو گروه از اوباش که به خاطر تصاحب زمین های بدون صاحب...

وب‌گاه الف

مسئول پیگیری رمزارزهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور 882 دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز قاچاق کشف شده در استان توسط این شرکت در محل اداره کل اموال تملیکی در مشهد امحا شد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران در بیشتر استان‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

مقایسه تورم ماهانه کالاهای غیرخوراکی در اردیبهشت ماه امسال با فروردین ماه گویای آن است که تورم ماهانه این کالاها در کل کشور 0.8 واحد درصد افزایش را تجربه کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. روز پنجشنبه بارش‌ها در شمال غرب تشدید شده و گستره آن به استان‌های زنجان، قزوین، کردستان،...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از ابرناکی، بارش پراکنده، رعد و برق، وزش باد شدید و نیز خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 9 و 8 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور تا شنبه هفته آینده و از تشدید بارش‌ها در شمال غرب و گسترش آن به 13 استان طی امروز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور تا شنبه هفته آینده و از تشدید بارش‌ها در شمال غرب و گسترش آن به 13 استان طی امروز خبر داد.