شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از شهادت رئیس جمهور ایران ابراهیم رئیسی اخباری درباره محل دفن پدرشان منتشر شد که بسیار عجیب بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

زن جوانی با مراجعه به پلیس برای شکایت از جاری خود گفت: مادربزرگم همیشه می‌گفت لباس دو جاری را نمی‌توان در یک تشت شست، اما من با اعتماد بی‌جا به جاریم زندگی خود را به ورطه نابودی کشاندم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طوفان و تندباد در حالی عصر سبزوار در غرب خراسان رضوی را درنوردید که هواشناسی سرعت آن را 76 کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

به گفته رئیس بنیاد ملی گندمکاران، مقدار گندم خریداری شده توسط کشاورزان بیش از 3 میلیون و 800 هزار تن است که ارزش آن 66 همت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 9 و 8 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی از صدور هشدار هواشناسی برای تشدید بارش و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای در نواحی شمال و غرب کشور از ساعاتی دیگر خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

علی صانعی، سرمربی تیم‌های ملی پایه، بیست فوتسالیست زیر 21 سال را جهت حضور در نخستین اردوی تیم ملی امید در سال 1403 فراخواند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی درخصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش‌های شدید محلی همراه با رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک در برخی نقاط و بارش تگرگ در نقاط مستعد هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

با وجود بارش‌های گسترده‌ای که طی روز‌های اخیر داشتیم و حتی در خراسان رضوی نیز منتهی به سیل شد، نمی‌توان مطمئن بود که در ادامه سال با گرمایی بی سابقه یا خشکسالی مواجه نشویم. افزون بر این‌ها، همانطور که خشکسالی خطرناک است، سیلاب‌ها نیز به بافت کشاورزی کشور آسیب می‌زند و خاک را از بین می‌برد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست حجاج ایرانی در ادامه بازدید از هتل‌های زائران در مکه، از هتل العلیان الماسی که 2800 زائر در آن اسکان دارند، بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی از صدور هشدار هواشناسی برای تشدید بارش و وقوع توفان‌های لحظه‌ای در نواحی شمال و غرب کشور از ساعاتی دیگر خبر داد.

وب‌گاه گسترش

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اعلام کرد که ساعات فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان تغییر خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از امروز 23 خرداد تا جمعه 25 خرداد، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، وقوع گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ، در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

امین کلاهدوزان، گفت: تعداد کسب‌وکار‌های دارای اینماد فعال به بیش از 200 هزار عدد رسیده که رشد 47 درصدی داشته است؛ همچنین در سال 1402 حدود 4 میلیون و 256 هزار گواهی امضای الکترونیکی صادر شده که نسبت به سال قبل 125 درصد رشد را تجربه کرده‌ایم.