یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز سامانه بارشی در شمال غرب، غرب،‌دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، غرب تهران و سواحل دریای خزر فعال است که باعث بارش برف، باران،‌وزش باد و کاهش نسبی دما می شود. بارش‌ها در نیمه غربی کردستان، شمال زنجان،‌قزوین و جنوب آذربایجان غربی شدت خواهد داشت. پنجشنبه گستره بارش‌ها علاوه بر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز با تقویت سامانه بارشی در مناطق غربی کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش برف، باران، وزش باد پیش‌بینی شده است. فردا علاوه بر مناطق ذکر شده در سواحل شرقی دریای خزر و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش برف، باران، وزش باد شدید و کولاک برف در ارتفاعات پیش‌بینی شده است. سازمان هواشناسی همچنین با صدور هشدار سطح زرد از نفوذ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شنبه هفته آینده سامانه جدید از شمال غرب وارد کشور شده که بارش بارش برف و باران در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی بارش برف در 15 استان از احتمال کولاک برف، بهمن، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز با تقویت سامانه بارشی در مناطق غربی کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش برف، باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز با تقویت سامانه بارشی در مناطق غربی کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش برف، باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد کشور شده است.

وب‌گاه گسترش

با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور و آغاز بارش برف و باران در مناطق غربی، سازمان هواشناسی هشدار سطح زرد را برای کشاورزان 23 استان صادر کرده است. این هشدار به معنی مراقبت بیشتر در برابر بارش و تأثیر آن بر فعالیت‌های کشاورزی است. کشاورزان می‌توانند با رعایت این هشدار و استفاده از اقدامات مناسب، خسارت‌های ناشی از بارش را کاهش دهند. لازم به ذکر است که هشدار سطح زرد به معنی خطرات متوسط...

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی 31 نوجوان پذیرفته‌شده از 10 استان کشور برای حضور در مرحله نهایی هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران جهت رقابت در 2 بخش ایده و فیلم اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی 31 نوجوان پذیرفته‌شده از 10 استان کشور برای حضور در مرحله نهایی هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: گروه جهادی الکفیل برای خدمات‌دهی درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی و نیازمندان استان از امروز به مدت چهار روز در استان آغاز به کار خواهند کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر وقت امروز (19 دی) و افزایش محسوس دما در شمال کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز سه‌شنبه 19 دی پیش‌بینی می‌شود با ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور علاوه بر بارش باران، در برخی نقاط وزش بادهای شدید، کولاک و برف در ارتفاعات نیز رخ دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز و آغاز بارش برف و باران در مناطق غربی برای کشاورزان 23 استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر وقت امروز (19 دی) و افزایش محسوس دما در شمال کشور خبر داد.