یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی): این دامپزشک قلابی اقدام به کار گذاشتن سیم یا میخ در درون حلق حیوان بخت برگشته کرده و عنوان می‌نمود که حیوان این شیء را به همراه علوفه مصرف کرده است و با همین ترفند مبالغ سنگینی از دامدار اخذ می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: تظاهرات جمعه‌های خشم، 22 دی ماه در استان‌های خراسان شمالی، یزد، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و سمنان، برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: تظاهرات جمعه‌های خشم در روز جمعه 22 دی ماه در استان‌های خراسان شمالی، یزد، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و سمنان، جمعه 22 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تظاهرات جمعه‌های خشم در روز جمعه 22 دی در استان‌های خراسان شمالی، یزد، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و سمنان برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران شامگاه سه‌شنبه دوازدهم دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل و نسل کشی آن‌ها تنفر و انزجار جهانی را برانگیخته و بیش از هر زمانی ندای مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین و غزه را به گوش جهانیان رسانده است. وی گفت: جنایات وحشیانه این رژیم نامشروع هرگز نتوانسته در عزم و اراده ملت مقاوم فلسطین خللی وارد کرده و بی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون جهانی گوشتینگیری با امیر صدیقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: با هدف مدیرت مصرف و رسیدن گاز به مشترکان خانگی گاز دو مجتمع صنعتی پتروشیمی و سیمان در مرکز استان خراسان شمالی قطع شد.

وب‌گاه گسترش

با سرد شدن هوا، هشدار مجدد مسئولان نسبت به صرفه جویی شنیده می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از بروز زمینه های شکل گیری برخی آسیب های اجتماعی منجر به قتل و خودکشی و پایین آمدن میانگین سنی ارتکاب جرم در استان ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران به کشاورزان، باغداران و گلخانه‌داران توصیه می‌شود که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی 20 تا 24 دی ماه از ورود سامانه بارشی جدید به شمال غرب کشور در روز شنبه هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و نفوذ سامانه بارشی جدید از شمال غرب ایران از شنبه (23 دی‌ماه) خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی بارش برف در 15 استان از احتمال کولاک برف، بهمن، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها خبر داد.